Mnah, mi s-au trimis şi mie întrebări de 100 de puncte.

Cornelia, te iubesc pentru că nu mă laşi să mă joc în momentul ăsta. Să purcedem la răspuns.

1. De persoana iubită calcă strâmb tu ce faţă faci?

Frumoasă, ca de obicei, numa’ să vezi ce faţă face el când îi strivesc ce-are mai scump. ^_^

2. Asupra cui se năpusteşte dorinţa ta de păruire?

Măăă, voi mă instigaţi la răutăţi?? :)) Eh, de păruit, nu păruiesc, da’ pot mai rău de-atât. :”>

3. Prekinu’ ăl’ mai bun prezent devine analog şi ăl’ mai bun viitor?

Mi-a luat o veşnicie să pricep ce-i ăla prekin. Acu’, presupunând că îi prieten, tovarăş, frate, amic şi tot neamu’, zic nu. Ce analogie tâmpită.

4. Iubirea ţi-o fost dată simultan la 2 fiinţe?

Păi dacă mă gândesc că mă iubesc mereu şi pe mine, să zicem că da.

5. Trece 1/4-ul academic şi cât mai aştepţi după dragostea vieţii tale?

Să mă aştepte el pe mine. Şi eu nu aştept nici 1/4-ul academic.

6. Loteria îi câştigată de tine deci îţi părăseşti slujba ori ba?

Never. Din laboratorul meu cu eprubete n-o să ies nici dacă mă cere viitoru’ preşedinte al SUA de nevastă (care-o fi ăla, nu contează, oricum îi în criză economică şi am motiv să-l refuz :))).

7. Culmea enervatului în temperamentul tău îi?

Dacă asta se referă la ce urăsc din temperamentu’ meu, nu răspund.

8. Peste 10 ani eşti?

Şi dacă mor, tot îs (în inimile voastre… îmi place să cred).

9. Băiatul care ţi-o dat lovitura de palmă îi (completează aicea).

Pe mine nu mă bate nimeni! Destul m-a bătut peste mâini profa de pian.

10. Primul lucru pe care-l înfăptuieşti când deschizi ochii la crăparea de ziuă îi?

Să mai dorm 5 minute (ale dracu’, mereu se înmulţesc).

11. Preferi singur ori într-o relaţie?

Contează că respectivii nu mai preferă în relaţie când încep să am toane. :))

Alte 6 persoane obligate să îşi omoare mintea cu aceste întrebări este: weird3ida, Ni-i-ick, Ada [gata, am pus link-u’ :D] (Cornelio, pe ea tot Stan o cheamă!), Cenuşe (să fim nebune, fată!), Liz (că-s curioasă :D) şi Alex (să fie 6, în puii mei, că îi stupid să-l pun să răspundă la aşa ceva. Iartă-mă, fată :)) ).

7 responses

  1. Mai eu nu o sa scriu un post intreg despre asta … mai ales ca nu-mi prea plac genul asta de lepse. Dar hai sa vedem aici … daca reusesc sa raspund:

    1. De persoana iubită calcă strâmb tu ce faţă faci?
    Raspund calm ca s-a terminat totul.

    2. Asupra cui se năpusteşte dorinţa ta de păruire?
    99% din timp asupra nimanui …

    3. Prekinu’ ăl’ mai bun prezent devine analog şi ăl’ mai bun viitor?
    ce naiaba e ala prekin

    4. Iubirea ţi-o fost dată simultan la 2 fiinţe?
    Da.

    5. Trece 1/4-ul academic şi cât mai aştepţi după dragostea vieţii tale?
    Am stat mai bine de 4 ani si jumatate langa cineva drag mie dar din pacate eu nu mai pot sa o astept. Oricum sunt dispus sa astept mult … am rabdare.

    6. Loteria îi câştigată de tine deci îţi părăseşti slujba ori ba?
    Cu siguranta da! … as da orice sa pot calatori!

    7. Culmea enervatului în temperamentul tău îi?
    sunt prea pasionat atunci cand vorbesc si uneori sunt prea calm

    8. Peste 10 ani eşti?
    liber profesionit, consultant sau castigator la loto .. cine stie :)

    9. Băiatul care ţi-o dat lovitura de palmă îi ?
    Ha Ha! la cat de mare is e cam greu sa-mi dai palme

    10. Primul lucru pe care-l înfăptuieşti când deschizi ochii la crăparea de ziuă îi?
    un dus si apoi o tigar

    11. Preferi singur ori într-o relaţie?
    asta este cam de matrimoniale … dar relatie fie … eu doar asa functionez la parametrii normali.

    gata … la naiba fata :)

  2. Asta asa e :> . Pe de alta parte capul meu este intreg (gen ochi+gura+urechi etc.). Dar asta numai daca vrei sa despicam firul in 3. :))

  3. fată, răspunde-mi în puii mei pe blogu-ţi, că doar acolo îţi vorbisem. aci îmi zici altele, nu-mi răspunzi la ce-ţi zic la tine. că astea nu-s profile pe hi5. te pup.

  4. pfiuuu, acum am vazut leapsa. ma grabesc sa-ti raspund pana nu plec iar la Constanta, unde nu am calculator si Mosul asta nu s-a catadicsit sa-mi aduca unul nou inca! si cica sa mai crezi! HA! :)

Lasă un răspuns

