Cărţi :x

Azi mi-am primit cărţile de la Polirom, că dădusem comandă de 4 cărţi. ^_^ Şi îs fericită. Îs după cum urmează:

  • „Visul copilului care păşeşte pe zăpadă fără să lase urme” de Gabriel Chifu (pentru că una din cărţile mele preferate e scrisă de el şi tind să cred că şi altele îs la fel de bune)
  • „Păcatul împotriva spiritului” de Ioan Petru Culianu (pentru că m-a convins mama că ar putea fi bună :)) )
  • „Pragul şi neantul. Încercări de circumscriere a morţii” de Adela Toplean (pentru că părea interesantă)
  • „Garsonieră în centru” de Antoaneta Zaharia (pentru că am citit câteva pagini din ea pe net şi suna bine)

Da, stupide motive, dar o să le citesc după ce mai termin ce am împrumutat… :D

Happy, happy, joy, joy. <3

11 responses

  1. „Motii” ca plural nu exista decat in referinta la ciobanii aia apuseni. Altfel e „moturi”.
    Plus ca… tu o faci pe autoare „analfabeata”? Ce idiot scrie „circumscriere a motii”?!

    Un’ ti-e logica, uai?

    http://tinyurl.com/6jel9u
    Now what say you? E putin blurry dar sunt sigur ca deslusesti. :)) :P

  2. am noroc ca am doua profesoare care imi imprumuta carti .. eu gasesc destul de greu un autor interesant .. cred ca am peste 50 de carti din care am citit doar 30 de pagini

  3. Pe asta am cumparat-o si eu.. una din cele 4 carti pe care le-am luat si eu din acea oferta.. si singura pe care am citit-o.
    Cartea e interesanta.. bunicica.. DAR („intodeauna exista un dar”.. dupa cum spunea Visniec :)) ) nu este pe gustul meu neaparat. Este scrisa pe doua planuri, cel real, in care este descrisa viata unei familii in perioada comunista si cel imaginar( care dupa parerea mea, e cam de prost gust) in care naratorul (un copil de 12 ani) are discutii (scrise fals, parerea mea) cu ingerii de prin rai.. si bla bla bla
    .. nu zic prea multe, ca dupa aia intelegi ideea cartii inainte de a o citi.
    Parerea mea e k iti trebuie un talent destul de mare ca sa poti adauga intr-o carte( care normal are conotatii realistice, istorice).. o chestie pur imaginara si ireala despre rai si ingeri.. De aia mie mi s-a parut falsa acea parte din carte.. Dar pe asamblu e o carte bunicica. Promit ca nu vomiti daca o citesti.

  4. eu am mai citit o carte de Chifu care mi-a plăcut foarte mult. pe asta încă n-am citit-o (de altfel n-am citit încă nimic din ce mi-am cumpărat atunci), dar mama a citit-o şi a zis că şi asta e foarte bună. acum depinde de gusturi, Dana :D mama mi-a povestit-o şi mi-a explicat-o aşa, cu câteva amănunte :) (asta nu înseamnă că mi-a pierit interesu’ s-o citesc şi eu) şi poate că pur şi simplu n-ai putut tu să-i pătrunzi înţelesul. mai discutăm după ce o citesc şi eu :)

  5. nu-i nimic, mie sunt 90% sigură că o să-mi placă (ţie de exemplu nu cred că ţi-ar plăcea ‘cimitirul buna-vestire’ de arghezi, şi ştii că e cartea mea preferată :D)

Lasă un răspuns

