Apocalyptica – Stroke

Dragoste veche de-a mea, melodia asta. Mi-am stabilit normă zilnică de lucru la chimie şi sper să mă pot ţine de ea. Îmi fac o cafea. Revin la chimie. N-am mai citit de câteva zile (de-alde 10 pagini pe zi nu se cheama lectură) că n-am timp dar sper să îmi fac. Vreau să-mi fac curat în mini-biblioteca de la birou (adică rafturile mele) şi să scot cărţile bisericeşti, lecturile de gimnaziu şi mai ştiu eu ce alte cărţi de 2 lei. Prefer să am rafturile mai mult goale, da’ ce-i pe ele să fie de calitate. Şi o să le umplu eu curând. :D Chiar în câteva zile trebuie să-mi mai ajungă acasă o comandă de carte (îi scrisă de un englez care-a fost în România şi a scris o carte despre patria noastră, ridicând-o în slăvi. M-a şocat ideea, de-aia am comandat-o :)) ).

5 responses

Lasă un răspuns

