Auzi la ea.

Ce idei mai are şi Alice, mă trece pe listă pentru leapşa aia cu „îmi place să…” :(

Fată, mie îmi place să nu-mi placă în general :)) Îs mofturoasă, în puii mei…

Dar fie, hai să inventăm de dragu’ ei o listă cu chestii care să-mi placă. Cap de listă e cafeaua. Ajung la concluzia că e mai uşor să beau câteva cafele decât să dorm (ăla durează, n-am timp să dorm). Apoi îmi place chimia. Îmi place să mă joc cu pisicile. Îmi place să citesc. Îmi place să desenez. Îmi place să mă plimb până mă rătăcesc şi intru în panică :)) (valabil pentru oraşele pe care nu le ştiu). Îmi place să mă comport ca un copil tâmpit de 5 ani, să fac scandal din orice fleac şi să râd de oamenii mai psihopaţi decât mine. Îmi place să fiu răutăcioasă şi să vorbesc tare. Îmi place să fiu narcisistă (asta cred că se vede din avion). Şi îmi place ploaia. Şi să ascult muzică urlătoare dată tare, sau balade în surdină. I like things. :)) It’s just that I never seem to like anything.

Alice, să nu-mi mai dai mie chestii de-astea… :(

Lasă un răspuns

