Parfumul. SdC #11

Îmi plăcu. ^_^ Este cartea după care a fost făcut filmul Perfume. The Story of a Murderer, pentru cinefili. Diferă puţin (inevitabil), şi, deşi văzusem filmul de vreo 3 ori, cartea tot mi-a plăcut.  Este istoria unui criminal în serie, Jean-Baptiste Grenouille, cu un simţ al mirosului neobişnuit de dezvoltat, şi care ucide 25 de tinere virgine pentru a le conserva parfumul. Cele 25 de parfumuri unice vor ajuta la crearea unuia singur, cel mai puternic parfum al tuturor timpurilor, capabil de a stăpâni întreaga lume prin frumuseţea şi dragostea pe care le transmite. Filmul, din câte îmi aduc aminte, se termină atunci când parfumul năuceşte întreaga mulţime venită să asiste la uciderea criminalului în serie, însă cartea îşi continuă firul cu încă un capitol, anume moartea lui Jean-Baptiste. Frumos, zic. Nici nu se compară cu multe aberaţii considerate cărţi de căpătâi ale literaturii noastre. (apropouri, zic.) Parfumul a fost bestseller şi longseller internaţional, iar ecranizarea sa a fost considerată pentru mult timp imposibilă, şi totuşi… (dar tot cartea e mai bună, ca în majoritatea cazurilor.)

***

SdC #11. Duminică, 15 februarie (după Valentine’s Day, porumbeilor.), ora 15:00, locaţie schimbată, Tulipe Noire. Înscrieri aici.

***

Am inima la loc acum. Nu mai scrijelesc nici liniuţe pe pereţi, ca la puşcărie. Pot să respir, ba chiar nu mai ţip prin casă. Suprinzător. Voi avea şi eu, de mâine, teme de pe net, ca tot elevul secolului XXI. Motivul? Am net, în sfârşit, după 3 zile de chin şi lacrimi.

2 responses

  1. îmi cer scuze de eroare, dar chiar nu mai ştiu cum se termină filmul. l-am văzut atunci când a apărut, mă lasă memoria. oricum, mi-au mai zis şi alţii de chestia asta. să citeşti cartea :)

Lasă un răspuns

