Azi am chef.

Azi am chef să scriu pe blog, aşa, de-aiurea. Nimicuri. Am chef să mănânc bomboane şi să ningă. Şi am chef să citesc, ascunsă sub o pătură călduroasă, cu lumânări parfumate în jur (dragoste veche). Am chef să beau un whisky cu gheaţă, şi să mă uit pe poze, a nostalgie. Am chef să beau noaptea cafea şi să ascult aceeaşi melodie încontinuu, să stau trează până dimineaţa, ca-n vremurile de mult apuse, să stau întinsă pe pat şi să visez la nimicuri, cu whisky, cafea şi melodie-obsesie. Desigur, teme îs, inspecţii s-ar putea să fie, organismul suprasolicitat (vai, mie) cere somn. De restul n-am chef. Vreau să aud bătăi de inimi în timp ce dorm, ritmate şi calde.

We were born too far from morality.

16 responses

  1. Draguta, te-am aflat pe tine si pe blogul tau citind accidental Antidotul. Alt bullshit. Ca sa ma exprim in romgleza ce ti se pare atat de trendy;)
    Deci… fetito, si eu am absolvit CNVA, sigur mi-ai intalnit numele in monografia aia a voastra la capitolul performante – daca exista vreunul – dar nu simt vreo datorie de onoare in a ma prezenta tie. Am un singur sfat ( vorba unui vechi cantec din metrou de pe vremea cand tu abia invatai sa pronunti cafea): fa-ti rost de o viata, hormoneaza-te sau mai bine lasa-te hormonata de un baiat frumos, intr-un cuvant CALMEAZA-TE.
    In plus… daca iti simti organismul suprasolicitat de la varsta asta de la cca 5 teme si stress ca poate vine vreo inspectie… si dupa ce saptamana trecuta ati avut cu totii vacanta… HA HA HA=))
    Si lasa naibii poftele de purtatoare de accize ca-ti faci dreq ficatu” praf de la 20 de ani. Nici mcar ca figura de stil pe blogul unei pushtoaice nu merg.
    Hai pa.
    Nb ca maine ai scoala.

  2. Ai suficient sange in instalatie sa dai drumul la comment?:D
    P.S. Nu-ti imagina VREO CLIPA ca am vreo legatura – in afara celei de cititor accidental – cu cretinoizii aia de la antidot.

  3. Drăguţă nu ţi-s, nene, asta-i clar şi irefutabil. Romgleza nu-i ceaşca mea de ceai, să mă exprim pe româneşte (traducere mot-a-mot din ‘it’s not my cup of tea’. mă scuzi dacă-ţi subestimez intelectul). Adicătelea, ziceam că nu mă dau în vânt să scot propoziţii de poligloată. Ori română, ori engleză, nu pun desert în ciorbă că-i scârbos. Apoi, nu mă interesează ce performanţe ai, poţi să fi fost şi campion la dat cu capu-n tablă, chiar mă lasă rece asta. E urât din partea ta să nu te prezinţi când aboredezi în modul ăsta pe cineva, deşi după cum sunt înşiruite ideile (îs olimpic dar nu mă prezint), ceva mă face să cred că Danemarca s-a împuţit de tot. Hormonii mei nu te privesc, mămica ta ştie la ce instigi minorele? Sunt cât se poate de calmă acum, nici n-ai idee cât de calmă pot fi. (Drept pentru care am şi dat accept unui comentariu care în mod normal m-ar fi plictisit prin banalitate.) N-am zis, dacă-mi recitesc articolul, că mă stresează acele cca. 5 teme pe care le am şi nici că aş avea vreo plantaţie de morcovi în c*r din cauza vreunei inspecţii. Pur şi simplu mă agasează existenţa lor. Organele mele îmi aparţin, aşa că ficatul meu va suferi orice experiment la care va fi supus, fără ca uşile de biserică ale CNVA-ului să crâcnească. Tu beai numai apă plată cu lămâie, ştim. (ipocrizie se cheamă. sau prostie crasă.)
    Şi nu mai folosi clişee verbale, îs sătulă de ‘fă-ţi rost de o viaţă’ şi ‘(n-)ai sânge în instalaţie’. Data viitoare când ai chef să te prezinţi drept entitatea apusă a LVA-ului, il genio fără nume, olimpicus anonimus aşa, poţi să-mi descrii cum ai văzut o căprioară păscând sticlă prin pădurea de pe blocul tău, în timp ce un câine îi rodea oasele. Aşa poate îmi stârneşti mai mult interes. Şi eşti cam naiv în impresiile şi prejudecăţile pe care le ai… Pupicei.

  4. „Draguta” – „mai, alo, tu, aia, uite aci patronare. Vezi ce triceps?”
    „Ca sa ma exprim in romgleza ce ti se pare atat de trendy;)” – te scuzi + emoticon kid-like
    „fetito” – vai, taticule
    „sigur mi-ai intalnit numele in monografia aia a voastra la capitolul performante” – confirmi teoria care considera intelepciunea si inteligenta insusiri particulare + nevoie de lauda limpede ca apa de munte. esti nesigur pe tine, mititelule?!
    „dar nu simt vreo datorie de onoare in a ma prezenta tie” – iar iti scuzi intentiile. mai poti? totusi, e vorba de-o pustoaica, nu-i nevoie sa te baricadezi asa, nu?
    „de pe vremea cand tu abia invatai sa pronunti cafea” – 89-style + auto-elogiere. bun asa
    „fa-ti rost de o viata” – clisee. daca nu scriai corect gramatical erai mai original!
    „hormoneaza-te sau mai bine lasa-te hormonata de un baiat frumos” – uau, esti spiritual. ii recomanzi sex? ce gandire paleo-post-modernista. back at ya
    „HA HA HA=))” – sigur ai terminat liceul?
    „Si lasa naibii poftele de purtatoare de accize ca-ti faci dreq ficatu” praf de la 20 de ani” – opa, asculti si Parazitii. ce hobbyuri mai ai?
    „Hai pa. Nb ca maine ai scoala.” – aici in sfarsit ai fost macho. gen tarzan, dar macho oricum.
    „Ai suficient sange in instalatie sa dai drumul la comment?:D” – provocare puerila + shitty smiley

    „Nu-ti imagina VREO CLIPA ca am vreo legatura – in afara celei de cititor accidental – cu cretinoizii aia de la antidot.” – „Eu sunt autonom si puternic. Stii, nu? Stii? Hai, ma, asculta-ma! Sunt puternic! Nu, nu sunt cersetor de atentie, nu, n-am intrat pe blog sa ma dau beton. Pustoaico, da-mi atentie! Nu, nu sunt de la cretinii aia. N-am treaba cu ei. Eu gandesc liber. NU! Sa nu crezi VREO CLIPA ca pot face parte din ei! Te rog sa ma crezi ca eu gandesc independent. Spune-mi ca ma consideri un ganditor puternic!”

    PS: George Bush? Hai, ma! Eu barem sunt scarry. Onomastica de miliarde de combinatii si tu… George Bush?

  5. Scuza-ma, tu, aia. N-am stiut ca vei posta si tu. Evit astfel de situatii de cand am inceput sa plang cand am vazut de Discovery trei lei urmarind un pui de antilopa.

  6. Pe jos cu palaria, in anus ( sunt o entitate biologica prea subdezvoltata sa aflu unde anume pe tastatura e * dintre c si r) cu bastonul. M-ai facut praf, daca as fi crocodilul EMO as suna imediat la fabrica de posete.
    Inainte sa ma sacrific in numele modei totusi… m-ai ajuta sincer si fara niciun misto sa-mi faci o lista cu prejudecatile de care sufar.

  7. Nu-s în măsură să-ţi explic, mi-e frică să mă dau mare în faţa celor care deja se dau mari. Nu de alta, dar cineva pocneşte într-un final. Fă-ţi teste psihologice, e plin gugălu’ de ele. Şi, pentru numele lu’ Dublu-De, nu mai învăţa replici pe derost. Tu înveţi fraze din zbor şi le foloseşti cu prima ocazie, mi te imaginez deja repetând în oglindă ‘Bună dimineaţa’ pentru momentul în care va trebui să-i spui asta vreunei colege. Fii spontan, zi-mi ceva ce n-am auzit niciodată, sau exprimă-te ca un om normal, nu-ţi testa limitele spiritualităţii din carneţelul de replici dure. Nu ţin la mine. Acum ia mai bagă pliscu’ la nisip că tre’ să-mi termin cele cca. 5 teme.

  8. Si daca apar in imaginatia ta… cum arat in fata oglinzii, dimineata? Ce crezi, cand repet am sau nu am prosopul pe mine si cum miroase gelul meu de dush? Colega o fi, n-o fi si ea pe acolo?
    Adormi cu mine in gand…

  9. devii nesimţit. scrie-i lu’ Moş Crăciun să-ţi cumpere o gonflabilă. cred că te-a durut până-n abisurile cordului că nu ţi-am apreciat replicile anterioare, şi acum te-ai hotărât să vorbeşti normal, în ideea că mă ud până la glezne (din sus). ei bine, nu. adormi tu cu tine-n gând dacă poţi, pe mine mă bate psihic provocarea asta. refuz.

  10. Nu. Am luat hotararea sa vb normal de mai bine de 3 decenii. Nu pot adormi cu mine in gand, „eu” sunt un subiect atat de fascinant pentru propria-mi persoana incat nu pot adormi.
    Faptul ca te-am provocat sa iti imaginezi cum sunt eu nu e nesimtire… te gandesti oare ca m-ai provocat asa incat simt prea tare? Cum ma doare pana in adancurile cordului – faci un om batran sa sufere… Si las emoticon-urile la o parte sa nu-ti mai lezez admiratorul.
    Cand iti termini temele sa ma anunti, vreau sa-ti mai suprasolicit putin organismul, sa nu-l las sa doarma.
    Si fara voyeuri gen cavalerul psihanalist sensibil ( dar absolut admirativ – adica te puteai descurca si singura cu puiul de antilopa) daca nu cer prea multe…

  11. Şi nu ţi se pare puţin deplasat să vorbeşti cu mine în halul, pardon, felul ăsta, dacă ai peste 30 de ani?! Nu-mi pasă ce crezi, dar eu n-am ajuns la gradul de penibil în care să-mi pun ‘fanii’ să riposteze sau, mai rău, să las tot eu comentarii în numele unor prieteni imaginari. Din câte ştiu/cred, nu cunosc personajul de mai sus. Cu asta am încheiat discuţia. Devii plictisitor, agasant şi chiar libidinos. Şi orice comentariu vei mai lăsa de acum încolo va fi şters. O seară bună.

  12. Enervantilor! Am intrat sa las un comentariu cliseu si flower power despre cat chef am si eu de chefurile mirunei… si imi permit, apropo (varsta/ficatul si starea hormonilor mi-o permit)! Si imi placu atat de tare articolul asta mic si lejer de ma visam cu patura pufoasa si paharul de wisky… si uite cum se gaseste cate unul care la cel mai calm si frumos post sa se agite cand o putea face la atatea alte posturi acide de pe blogul asta… Ce-nseamna lipsa de ocupatie si drama de a fi nebagat in seama…

  13. eh, Liz, nu toti au capacitatea de a avea momente de relaxare, si starnesc furtuni in cestile de cafea numai de amorul artei, zic. si sunt patetici, nu dramatici. universul nu poate sa iubeasca pe toata lumea, dar frustrarile is nori pe cerul oricarui nebagat in seama.

  14. pfff… acum am si eu chef… de acelasi lucru…

    mr president a uitat. cu totii uitam. desi… ni se pare ca nu.
    cum simti…
    cum „traiesti”…
    la 17 ani.

Lasă un răspuns

