L’amour detruit

Îmi vine să înjur mult şi creativ şi urât, dar n-o să fac asta chiar en pleine. Mă enervează când oamenii fără scopuri mă implică în activităţile lor fără scopuri. (Scoate-mă de la ignore. De ce? Că nu suntem indieni să comunicăm prin rotocoale de fum. Îl scot din milă/mi-e-totuna-like attitude/curiozitate. NU am faţă de dicţionar şi nici NU am faţă de oDC. NU suntem prieteni. NU mai suntem nimic. NU mai e nimic între noi. Care pana corbului e scopul cererii tale de a fi scos din borcănelul de ignoranţă?? „Bagă-mă la loc la ignore atunci.”) Şi nu te bag numai la ignore, zic. Altă dată când oi avea nevoie să evoluezi de la stadiul de indian cu mine, fă-mi o listă cu 100 de motive pentru care aş mai vrea vreodată să vorbesc cu tine. Până atunci, sper să mori călcat de dric.

***

Ultimul album My Dying Bride, For lies I sire, e drăguţ tare. Fac curat în muzică de 2 zile, e plin de discografii inutile şi de proastă calitate, downloadate din curiozitate şi, majoritatea, neascultate decât pe sărite. Bleah. Şi încă am de lucru. Dar nu-i nimic, în folderul MDB e mereu un blid de mâncare pentru orice nou album (ce stupid am zis-o).

***

Intelligence can come to nothing when the emotions hold sway. (Daniel Goleman)

Creierul meu emoţional e controlat. Sau cel puţin aşa pare, să-şi vadă de treaba lui.

***

Că tot ziceam de My Dying Bride. Până o ajunge vreo melodie de pe ultimul album să-mi stea pe inimă, luaţi şi ascultaţi una puţintel mai veche. (din 2006) Frumoasă operă, zic.

2 responses

Lasă un răspuns

