Blogmeet #7 & SdC #13

Fuse şi Blogmeetu’ gălăţenilor. Ediţia #7. Mnoh. Nu foarte pasional, să nu ni s-aplece. Mulţi copii (despre care eu încă mai cred că ei confundă jurnalu’ cu blogu’, dar n-au decât să trăiască în pacea lor sufletească, atâta timp cât nu mă agresează pe mine), Liz (organizatoarea), Dina, Cip, şi încă nişte persoane cunoscute din afara blogosferei (în blogosferă n-am dat mâna cu ei), plus un nene/domn cu care am purtat discuţii plăcute, deşi nu prea se încadra el în grupul de copilaşi blogărişti. Fu drăguţel aşa, dar oamenii de pe-acolo nu se prea lansează în discuţii à la SdC (anume în contradictoriu, hehe). Adi, unde eşti tu, Adi?! Chiar am încercat să provoc vreo 2 persoane, dar nu mergea, n-aveam cu cine, probabil îs genu’ de oameni capabili să discute numai din spatele tastelor şterse de la câte idei au ei în faţa micilor ecrane cu radiaţii nocive, Dexteri dezumanizaţi, geez. Pe mine încă mă depăşeşte chestia asta, cum naiba, te duci tu, de bunăvoie şi nesilit de nimeni, la o întrunire a unor oameni cu care ai o treabă în comun, sau poate nici p-aia. Şi te duci. Faci act de prezenţă. Da’ fă, făptura lu’ Dumnezeu, şi act de parleală, chiar dacă n-ai limba în formă de mouse sau de tastatură, că nu cred că ţi se încurcă niciun fir la placa de bază. Mă rog, probabil unii încearcă doar să experimenteze, să aibă idei de încă un post pe blog, să-i citească micii lor fani care nici nu-şi imaginează cât de şterşi dpdv social sunt cei ce scriu articole decente pe bloguri. Traficul fie cu ei, că societatea nu mai e de mult.

***

Că tot aminteam de SdC (la care n-am fost din ianuarie, dar voi recupera), duminică, 12 aprilie (mai devreme decât de obicei, ca să nu spargem ouă pe copertele cărţilor), în 365, ora 15:00, ediţia #13, să ne fie cu noroc. Anunţaţi aici.

33 responses

  1. Nu am citit nimic din ce ai scris tu. Cred ca in momentul cand am intrat acolo m-am simtit ca acum 15 ani, cand eram in liceu si nu eram un om foarte vorbaret. Dar asa cum ai scris si tu, nu prea aveam ce sa vorbesc. Partea din dreapta mea, dinspre usa, inca mai discuta despre mama si tata si despre rebeliune. Am prins la un moment dat prin aer de la Ada, cum ca ea a creat blogul ca sa manifeste artistic (sper sa nu ma insel). Si doar despre tine mai auzisem si eram oarecum curios sa te cunosc, dar tu ai vrut sa ai discutii in contradictoriu. M-am simtit de parca as fi picat la vechiul meu liceu si as fi fost inconjurat de liceeni. Na, acum ti-a scazut parerea buna despre mine (pe care oricum nu cred ca o aveai).

  2. Băiete, nu ştiu eu cum erai tu în liceu, dar presupun că mereu e loc de mai multă muţenie. Subiecte de discuţie mereu se găsesc, dacă vrei. (vezi discuţiile mele cu domnul ăla mai în vârstă, pe care nu-l cunoşteam, care mi-ar putea fi tată, dar cu care am vorbit destul de mult) Mă bucur să aflu că auzisei deja de mine şi că îţi stârnisem şi curiozitatea, dar mă întristează faptul că nu ţi-ai manifestat-o. Nu cred că vârsta medie era problema (mult mai jos decât a ta), totuşi… Să fim raison, mon cher.

  3. Hai că n-am fost acidă, ştii că pot mai mult de-atât. Şi ştii că am fixaţiile mele cu oamenii care nu vorbesc în medii în care vin de bunăvoie.

  4. …sprijinindu-i patronarea ca scuza? A zis „15 ani” si „liceu” de 15 ori. Eu stiam ca mai-marii vorbesc foarte usor cu ascendentii, scuipand in stanga si-n dreapta intelepciune datorata deceniilor in fata lor. …Nu? „Faceti asa, dragii mosului!, „Nu, nu, Miruna, nu acolo se baga!”, „Ce tineri si naivi suntenti – hai sa va explic cum sta treaba”. Nu? Eu asa mi-s obisnuit.

    In schimb n-am nicio problema cu omul care admite ca nu e cine-stie-ce vorbaret, chiar de vine la astfel de adunari. Recunoasteti: va simtiti amenintati de tinerimea mai agera decat voi, hehe.

  5. oh, domnule Claudel. înseamnă că nu ştii despre ce vorbesc. aş da exemple, dar mi-e să nu jignesc pe nimeni. nu ştiu dacă pot explica precis, dar există o anume categorie de bloguri (din care cred ca al meu făcea parte pe la începuturi) pe care mi-e greu să ţi-o definesc, dar ştiu că mie nu-mi inspiră nimic în afară de „uitaţi-mă ce neînţeles, neiubit şi sentimentalist sunt”. pur şi simplu nu transmit nimic blogurile de genul ăla, toate-s la fel. şi asta în fiecare aticol. (eu mai am scăpări, dar nu scriu în fiecare zi despre ce idealuri amoroase mi-am mai construit şi cum îs lipsită de speranţă) mai multe detalii nu pot da, deja am zis prea mult.

  6. Nu stiu de ce sare lumea sa ma apere :)) Am inteles la ce s-a referit ea. A vrut sa animeze putin intalnirea si nu i-a raspuns nimeni :) Cred ca mi-am pierdut abilitatea de a raspunde la replici acide. Mihai se intoarce :))

  7. @w/e: ştiam eu că există o voce a gândurilor mele care să se exprime mai coerent :D mulţumesc că ai răspuns la apel. ;)

    @Mihai: Ai îmbătrânit, pare-se. Lumea nu cred că te apără pe tine, lumea doar sare împotriva atitudinii mele care întotdeauna deranjează. Asta pentru că cei ce nu acceptă argumentele mele sunt ipocriţi, dar iar risc să-mi sară toată lumea în cap pentru sincertăţi gratuite. Eu nu „animez” nicio întâlnire, ai grijă cum te exprimi. Dar e cam stupid să stea 16 oameni muţi la o masă, nu? Cum ar fi dacă am face toţi ca tine? Despre asta-i vorba, despre incapacitatea de a interacţiona şi de a te acomoda la grupuri de diverse vârste. „nu i-a răspuns nimeni” Te consideri „nimeni”? Că doar tu nu-mi răspundeai. Restul aveau măcar atâta bun simţ. Sper că „Mihai se întoarce” n-are nicio continuare gen „de pe partea stângă pe partea dreaptă”. Nu ştiu unde te-ai putea întoarce, dar dacă nu-i mai rău de-atât, fă-o. Numai bine.

  8. bine atunci draga mea „bloggarita”, daca nu ai habar macar stai in bancuta ta acolo ca te faci de kko aiurea, una e sa ti dai cu parerea si alta e sa te dai rotund, cand tu defapt n ai o boaba despre subiect. Si nu, nu toata lumea trebuie sa si scrie blogul dupa o NISA, cei care fac acel lucru au un motiv bine intemeiat, sa ti intre bine in cap asta, ca n are nici o legatura ce zici tu cu realitatea, fiecare om scrie ce vrea si cum doreste, traiti cu prosta impresie ca daca x scrie asa toata lumea ar trebui sa foloseasca acelasi sablon sau ba chiar cei care se abat de la regula ar fi niste „nimeni neintelesi sau neiubiti”, retine ca acel nimeni s ar putea sa ti dea peste nas la orice ora din zi sau din noapte nilimitat de fapte.
    Incerci sa pari ceea ce nu esti, si poate nu vei fi niciodata, esti un kitsch nascut din ipocrizie, daca nu esti in centrul atentie esti terminata psihic.
    ps; doar tu si cu hitler ce mai aveti perle de genul „daca nu e ca mine nu e ca nimeni”, din nou ma intreb cand te ai controlat ultima data?
    Cum poti sa debitezi asemenea perle? chiar nu inteleg de unde le mai scoti, auzi
    „Despre asta-i vorba, despre incapacitatea de a interacţiona şi de a te acomoda la grupuri de diverse vârste.”
    chiar ca n-ai fost cand s anpartit rusinea zau.
    Acum inteleg de ce nu mai vine lumea la blogmeet.

    deja am varsat prea mult timp aici si chiar nu meriti.
    salut

  9. are dreptate Claudel … Miruna esti o rusine nazista! din cauza ta numai vine lumea la blogmeet … din cauza ta numai vin nici eu la blogmeet si din cauza ta este criza economica in lume. hai pa.

  10. @Claudel – frate, n-am inteles nimic. Poate doar „fiecare om scrie ce vrea si cum doreste”, dar cine ia in consideratie cliseele, nu?

    Pont: cand jignesti atat de neargumentat arati ca suferi, omule. Consideri c-ai fost nedreptatit de afirmatiile ei (cum a zis si ea – „atitudinii mele care întotdeauna deranjează”), esti in colt, te-ai trezit ca nu ai ce spune si incepi sa arunci afirmatii rautaciose. Dar nu faci nimic asa. Nu aici. (Bine, faci ceva: reclama proasta tie)

    O, se vede ca te-au „supi” rau replicile ei. Eh, din cauza asta eu tot fac misto de voi. N-aveti ce spune si insirati numai „stai in banca ta”, „nu stii nimic”, „habar n-ai”, „cum poti spune asta?” (fara sa spui exact ce anume). Oh, enigmaticilor, complicatilor… Ce gluma. Stii ca eu voiam sa-ti dau 18 ani, nu? Dupa cum scrii sau argumentezi. Dar am mai/m-ai invatat ceva: niciodata sa nu ma iau dupa scris. E posibil ca cel in cauza sa fie de… nu stiu… 26?
    A, stai, eu voiam sa dai reply rrimunei.

    @Rrimuna – Tu, tipo, check this out: http://tinyurl.com/c4st7p De aici si coniventa, ahahahaha :P

  11. @Claudel: Nene, eşti amuzant :)) auzi la el, „kitsch născut din ipocrizie”, „terminată psihic dacă nu-s în centrul atenţiei”. Băi psihologule (te pricepi, n-am ce zice), înainte să te legi de blogul meu, intră puţin şi pe al tău. Eu am intrat ieri, m-am uitat pe prima pagină şi n-am văzut niciun strop de personalitate în ce ai tu acolo. Doar chestii preluate, copiate, citate. Bun, tu cine eşti de fapt? Un anonim care copiază ce i se pare interesant şi notează totul zâmbind în carneţelul pe care-l numeşte blog. În schimb văd că eşti bun să arunci cu căcat în oameni care ştiu să lege două vorbe din propriul cap. Acum taci, am înţeles ceea ce era de înţeles, anume că nu mă suporţi. Cred că nici tu nu ştii să spui de ce, poate ai şi tu aceeaşi perspectivă hitleristă şi nu vrei să recunoşti. Şi dacă tot vorbeai de ruşine… Văd că şi ţie îţi lipseşte cu desăvârşire odată ce mi-ai spus de 2 ori la rând că ar trebui să mă controlez. Doar pentru că nu gândesc ca tine, mă exprim cum vreau şi eventual chiar scriu ce vreau eu pe propriul blog (fără să postez copii din articolele altora), nu înseamnă că-s debilă psihic. Mai calmează-te că mori devreme şi ai fi o pierdere pentru universul meu. Hai pa.

    @Alex Petraş: Mi se pare mie sau încercai să fii ironic?

    @w/e: Nice. :D Şi, în legătură cu ce i-ai zis lui Claudel (apropo, încă te alinţi cu diminutive la vârsta asta?!), nu-ţi bate capul. E iremediabil frustrat. ^___^ Pacea fie cu noi.

  12. De ce tuturor Rrimuna pare a cere/avea nevoie/merita morala slaba, naiva si nelalocul ei (morala, zic!) Chiar nu aveti altceva de facut? Si mie mi se pare agresiva si din aceasta cauza probabil si atragatoare! Aarrr m-a invatat cineva sa fac! Iata, prin urmare, inca un comentariu de coniventa cu atitudinea Rrimunei… la urma urmei, la o femeie atitudinea conteaza!

  13. Oh, Liz, e aşa uşor să nu suporţi pe cineva şi să-ţi manifeşti antipatia cu orice armă, chiar dacă arma aia se numeşte prostie şi e ca un glonte de jucărie de plastic ce întâmpină un zid de oţel… Sunt agresivă atât cât să încing spiritele şi ce urmează mă amuză (vezi individul de mai sus care pune atâta pasiune în discursul lui anti-mine). E hilar, bun de trimis la Urzica, dacă s-ar mai edita.. Eu una nu-s feministă, dar tu ştii mai bine ce zici, cred.

  14. „Chiar nu aveti altceva de facut?”
    Treaba-i simpla, alde Liz: omul face ceva. Acel ceva poate fi etichetat cu argumente drept fiind prost (atitudine oratorica, calitati literare si, sa nu uitam preferata mea, dialectica *_* etc.).
    Cum dublu X asta are metode caustice, provoaca dublu impact: ce spune si cum o spune. Faza misto e ca ii si vezi pe aia cu „bun-simt” – care zambesc mereu si te servesc cu cioco – in ce se transforma cand renunta la el.
    Apoi, luand ratiunea in deradere si fiind obisnuiti cu metoda paleolitica de a replica „Ba tu, ma, nu eu!”, ajung sa creada ca pot detrona orice afirmatie doar asa.. dand din dejte. „Esti o proasta, nu mai vreau sa te vad, nu ai dreptate” este destul pentru ei sa creada ca au preluat „stafeta”.

    Sa nu te enervezi la un repros e-o arta, baaaai fartatilor! Sa nu cedezi primului impuls s-o bagi in ma-sa sau s-o trimiti rudelor decedate e-o treaba pe cat de importanta, pe-atat de grea de obtinut! Cum, alde Liz, sa nu intelegi de ce unii sar asa de irational in jigniri cand le-a fost ochita stima de sine?! Puteam sa jur ca tipul de mai sus se regaseste in „“uitaţi-mă ce neînţeles, neiubit şi sentimentalist sunt”” sau cel putin era primprejur.

    W\e…

  15. „Si mie mi se pare agresiva si din aceasta cauza probabil si atragatoare!”

    Liz, asta-i blogul Rrimunei, nu mai spune despre tine. :D Mai stii lectia de la fizica despre cum functioneaza un magnet? :D

  16. imi place cum te eschivezi, te am atins? ti am jignit intelectul? fa bine si calculeaza ti cuvintele inainte sa scrii perlele alea despre o persoana pe care nici macar nu o cunosti.
    tocmai asta era si subiectul, dar tu treci peste si sari gardul in alt lan de porumb doar pentru si mai ales ca n ai habar ce rumegi, in lumea ta roz doar tu ai dreptate, tocmai de asta mi placi si mi place draga mea „blogarita”.

    in legatura cu blogul meu, din nou, ai dreptate draga mea „blogarita”, este un agregator de informatie, si tocmai de asta nu l citeste nimeni, pentru ca postez doar si mai ales numai articole scrise de altii, eu chiar nu exist in aceleasi context.

    success in lumea ta roz.

    w/e, argumentele exista peste tot, trebuie doar sa deschizi ochii, daca esti invatat cu mura n gura atunci cauta ti altceva mai bun de facut.

    Liz, scuza mi iesirea dar domnita asta chiar n are nicio gara cu realitatea, crezand ca prin copierea unui caracter, skillul de sarcasm necesar ii revine de la sine. trist ca nu sunt misogin i as fi aratat eu socializarea cu un strain.
    dupa neuronul domnitei, daca domnul Mihai nu a vrut sa joace sotron cu ea asta denota ca ar fi „şter dpdv social”, exact ce spuneam eu mai devreme… inevitabilul gust efemer de Femeie.

  17. Oh, dacă ai şti cât de amuzant îmi pari, făptură. :lol: Nu mă atingi cu nimic, ai argumente slabe şi impresia că tu, fiind cu x ani mai mare decât mine, mă dai pe spate prin simpla ta existenţă. Cât despre „perle” despre persoane pe care nici măcar nu le cunosc, ar fi valabil şi la tine, nu crezi? Nici tu nu mă cunoşti, dar îţi rezervi luxul de a mă caracteriza, şi încă la modul mârlănesc. Deja se vede din avion că vârsta ta fizică nu coincide cu cea psihică.
    Ai mintea cam confuză, insişti pe ideea că lumea mea ar fi roz, ceea ce demonstrează iarăşi că eşti pe dinafară în ce mă priveşte. Dacă tot recunoşti că blogul tău nu e decât o copie a altora, necitit şi neinteresant, de ce-l ai? (nu aştept răspuns) Mai abţine-te de jigniri gratuite şi aluzii evidente, că deja cazi în ridicol cu insistenţa ta de a împroşca inteligenţă şi maturitate în jur. Doar pentru că am 18 ani şi sunt şi fată pe deasupra (hai nu fi ipocrit, că ţi se simte misoginismul, mai ales din ultimul comentariu) nu înseamnă că-ţi sunt inferioară. Şi vârsta ta onorabilă nu te onorează deloc atunci când presari comentarii ca alea de mai sus. Hai demonstrează că eşti om cu capul pe umeri, I dare you. Lasă-te de conflicte în care te bagi singur, şi mă abţin să adaug comparaţii.

  18. tocmai pentru ca nu descompui cuvintele ce ti ies sau vin prin diferitele cai de abordare, tocmai de asta esti inferioara, incerci sa te legi de tot ce te nconjoara doar ca sa poti uita cine esti si ce ti roade existenta defapt. sunt un ipocrit prea abstract pentru neuronul tau roz si cu asta am incheiat „conflictul” inexistent defapt.
    tocmai de asta mi placi si mi place, draga mea „blogarita”, esti asul din maneca tuturor cand vine vorba de atentie.

  19. Tu ai terminat facultatea de psihologie la surdo-muţi, zic. Anatomic vorbind, n-aş avea cum să am doar un neuron. Metaforic analizând, gluma e prea veche şi răsuflată. Updatează-te. Culoarea roz nu se numără printre preferatele mele. Şi cu asta te-am ajutat să nu mori la fel de … prost (informat) ca acum. Poate nici nu observi, dar deja tot ce zici se rezumă la un conflict personal şi la atacuri directe, în pofida declaraţiei tale repetate cum că „îţi plac”. Wow, cu chestia asta îmi faci soarele pe cer de două ori mai strălucitor. Şi nu prea văd cum vine faza cu atenţia şi cu mânecile altora. Dar mă rog, ai fost lipsit de logică de la bun început.
    M-am cam săturat să mi te adresezi cu draga mea „blogăriţă”, drept pentru care comentariile tale nu vor mai fi acceptate de acum încolo. Eşti execrabil de prost şi frustrat (chiar mă abţineam să fiu atât de sinceră), dacă nu mă înşel te-am văzut la bloGL în noiembrie şi aproape că înţeleg de ce ai avea complexe. Numai diminutivul numelui tău folosit la o asemenea vârstă spune totul. Nu îmi eşti cu nimic superior şi nimic din ce mi-ai zis nu m-a impresionat. Mulţumesc totuşi pentru porţia de amuzament pe care ai servit-o atât mie, cât şi celorlalţi. Nu ştii să argumentezi niciuna din afirmaţiile tale decât prin jigniri, ceea ce denotă infantilitate mai ceva ca la grădiniţă. Nu-ţi sunt absolut deloc dragă, şi ai găsit prilejul optim de „hai să mă dau mare bărbat în faţa ei fiindcă ce-a zis ea nu sună stereotipic”. Gata, ţi-ajunge cât spaţiu mi-ai ocupat pe blog (ai scris în comentariile astea infinit mai mult decât scrii pe propriul blog, pentru că acolo nu scrii, ci copiezi; de apreciat efortul de aici totuşi) şi ţi-ajunge şi cât timp ţi-am acordat. Minte-te în continuare că mi-ai fi net superior şi că eu sunt mică, proastă, femeie, thinking-pink şi cum mai vrei tu. Adio şi rămâi cu bine.

  20. w/e, in stupiditatea mea vroiam sa sune ca un compliment… apoi mi-am zis ca trebuie sa analizez problema… ca nu o inteleg (stupid me! nu puteam oare sa zambesc si sa zic multumesc? acum am mai multe intrebari!)… fizica (sumare cunostinte) aplicata arata ca agresivitatea si farmecul Rrimunei ar fi polii care creaza campul magnetic ce ma/ne atrage pe noi astia din fier … transformandu-ne si pe noi in magneti temporari??! Asta inseamna ca risc sa devin agresiva doar facand un compliment Rrimunei?? Ah…

  21. Ah, nu, alde Liz. E doar un flic-flac, spunand despre tine cand spui despre altcineva.
    Gasesti atragator uneori ce *vrei*. Ce vrei? Ce nu ai. Ce nu ai? Uneori ce nu poti fi. Ma jucam si eu…
    Asta era faza. Now chill, I tell ya. Ma jucam de-a Freud. :P

  22. Te jucai… E cat se poate de adevarat ca mi se pare atragator ce nu am (spre deosebire de majoritate… ah, sunt speciala!)si binenteles ce-as vrea (aici chiar sunt ca majoritatea)si ce nu pot fi ma chinui sa!… si invidiile usoare, gen, mi le recunosc sincer… Chiar de te invit sa te joci cu mine stiu ca nu-s de nici un fun! Enigma cu magnetul ramane, Domnule Freud! Si enigma lui „alde” caruia inca incerc sa-i descopar un sens bun…

  23. Nu ma mir ca nu au vrut aia sa se lanseze in dicutii contradtictorii cu tine ;)) [daca oi fi pus problema asa cum o pui tu la modul general..] nu esti nici mai interesanta si mai „cool” daca incepi sa critici tot ceea ce vezi in jur (tu ar trebui sa stii asta cu atat mai mult, tinand cont de faptul ca devii foarte artagoasa atunci cand esti criticata)
    Nu-ti contest inteligenta si nici nu neg faptul ca te apreciez (din ce am citi pe aici), dar mai ai multe lucruri de retusat (altfel risti sa te confunzi cu o emoista penibila si grandomana)

  24. You can’t have ‘em all. Pentru jigniri suplimentare, in afara de „artagoasa”, „emoista penibila si grandomana”, let me know. Si eventual faceti un club. Dupa cum vezi, is multi „anti-rrimuna” mai sus. Si nu numai.
    P.S. Nu critic tot ce vad in jur. Mi-ar fi imposibil. Doar ca nu exult cand ceva nu e demn de criticat. Poate de-asta pare ca-s „artagoasa”.
    P.S.2. „mai ai multe lucruri de retusat” Si tu, ce ciudat si ce coincidenta. Cum ar fi exprimarea. Dar ma rog, acum doar iti demonstrez ca devin „foarte artagoasa” atunci cand sunt criticata. Si o fac intentionat de data asta. Cred ca vroiai sa spui ca „trasaturi” am de retusat. Toata lumea are, zi-mi ceva nou. Lucreaza analitic, lasa-ma cu generalitatile.
    P.S.3. Daca tot ai o parere, evita anonimatul.

  25. zău? hai nu mă-nnebuni. oricum, oricine-ai fi, odată ce nu te-am agreat din prima ta încercare, înseamnă că ai şi motive să te învălui acum în mister. mm.. nu-mi stârneşti curiozitatea. şi gata, nu-ţi mai accept comentariile astea anonime. pa.

  26. asa ma semnez peste tot pe unde mai las si eu cate o parere. ti-am explicat de ce l-am dat anonim; nu am avut intentia sa te fierb pe tine cu identitatea mea atunci cand ti-am lasa com’ul. cat despre acceptatul comenturilor… mi se rupe..ideea era mesajul sa ajunga la tine.

  27. Pingback: Revin, după cum ziceam. « written in moonlight

Lasă un răspuns

