After SdC #15

Cu o mică întârziere, zic că fu fain. Deşi asta ştiaţi şi voi. Lume veche, lume nouă, parcă nu s-au încins spiritele ca în alte dăţi (ceea ce-i bine, cred)… Uhm, poate nu mai vorbim atâta despre sex şi literatură erotică şi homosexuali, nu? Pwetty pwease. Vivisection rulz. Şi Ada ar trebui să îşi ia în serios rolul de fotograf. Nu de alta, dar nu cred că ea a fost cea care l-a fotografiat pe George (Octav, 28-29 de ani) din toate unghiurile. Am cărţi rămase. Cărţi care rămăseseră şi data trecută. Şi oricine a avut proasta inspiraţie să aducă asemenea maculatură pe care nimeni n-o împrumută, să şi-o ia acasă. Nu că aş căra eu cărţile, dar totuşi… Pun listă cu ce-a rămas şi cine se simte cu musca pe căciulă să mă anunţe, să pun colet la poştă.

Dan Puric – Cine suntem (mă rog, era în 2 exemplare. Cel cu dedicaţie pe prima pagină a rămas la mine)

Paulo Coelho – Unsprezece minute (oh, pls, daţi-i foc)

James Clavell – Changi (ftw?!)

Culda Cezar + Culda Eleonora (=love) – Daoismul prin scrierile şi practicile sale

Omraam Mikhael Aivanhov – Alchimia spirituală: căutarea perfecţiunii (da, wow)

Eugen Simion – Moartea lui Mercuţio

Carl Sagan – Contact (asta-i groasă, mare, şi cu scris mărunt, şi mai e şi SF, de ce ar lua-o vreodată cineva?!)

Honore de Balzac – Istoria celor treisprezece (Câtă cultură.)

Mituri şi fantezii chinezeşti

Dicţionar de terminologie poetică (C’mon, asta-i de ţinut într-un raft, să adune praf, nu să o citească cineva cap-coadă)

Asimov & Silverberg – Omul pozitronic (geez.)

Fundaţia Academia Civică – Şcoala memoriei, Sighet 2002 (mhm.)

Ioan Dragoi – Cronica unei morţi amânate

Acelaşi Omraam nuştiucum de mai sus – Reguli de aur pentru fiecare zi (clar, Biblia 2)

A.E.Van – Lumea non-A (pf. Altă maculatură SF.)

Gheorghe Constantinescu – Confesiuni târzii (îs poezii, ceea ce nu-i rău, da’ în fine)

Asta-i tot. Luaţi-vă cărţile acasă. Ne vedem în iulie. (Da, lumea citeşte şi în vacanţă, nu-i surprinzător?!)

Am scris şi aici.

10 responses

  1. Oh da unde-s pozele ?
    Şcoala memoriei, Sighet 2002 e a tipei de la ziar, de îţi zise şi ţie de SdC de acu un an :D
    Honore de Balzac – Istoria celor treisprezece, asta e a lui Andu
    James Clavell – Changi – şi asta a Mădălinei.

  2. A fost o intalnire relaxanta, imi placu… si ma gandeam sa te uiti pe liste sa vezi ale cui sunt cartile… nu e frumos sa le cari degeaba de fiecare data… nici nu le ia nimeni, nici nu le recupereaza nimeni…
    Si-apoi, eu am 3 carti in circuit, le vad la fiecare inceput de Sdc si niciodata la sfarsit cand plec… mi-a placut terasa… aerisita, discutia faina, compania selecta si numeroasa, frape-ul dulce si racoritor…

  3. @Ada: Ştiu.
    @Laura: Pozele îs în calculator. Ţi le trimit.
    @Liz: Mă bucur că-ţi plăcu. Listele alea îs neinteligibile în general, crede-mă. Şi le am ca să vă găsiţi voi vreo carte rătăcită. Nu pot să nu le aduc, ar fi urât să vină cineva să le revendice şi eu să nu le am. Că nu toţi anunţă dacă vin.

  4. si desigur ca 2 volume de Tudor Octavian nu apar la lumina nici la momentul asta … hmmm … am fost discret si nu am facut valuri dar sa-l fut pe ala care le are acasa si nu le aduce inapoi. Uite si de asta nu am venit la SdC :) … si nu! nu sunt suparat pe tine Miruna! :))

  5. Well, eu ţin minte că luasem şi eu un volum, am citit jumate şi ţi l-am adus, dar poate l-a luat altcineva când l-am adus eu. Păcat, zic. Lasă, mă uit pe liste să văd cine le-a luat, poate scrie (sunt şi cazuri când nu scrie, de-aia zic), şi dacă apar vreodată pe masă promit solemn să le iau repede şi să ţin cu dinţii de ele ca să le poţi avea tu înapoi :)) Hugs. ^_^ Nici n-am presupus că ai fi supărat B-)

  6. Miruna (asa am inteles din celelalte posturi ca te numesti) daca vrei sunt dispus eu sa-ti ofer ceva carti la schimb pentru changi si istoria celor treisprezece. Trimite un mail daca esti interesata si poate imi spui si cand se organizeaza urmatorul schimb de carti. Multumesc

  7. Tu n-ai inteles un lucru, cred. Acest SdC e temporar. Adica tu dai o carte, iei o carte (sau mai multe sau deloc, dupa pofta inimii) si luna urmatoare (sau cu mici intarzieri) dai inapoi ce-ai luat si recuperezi ce-ai dat. Daca vrei schimburi permanente, negociaza cu un anticariat. Sau poate posesorii cartilor sunt dispusi sa le ofere de tot, nu stiu, cu ei trebuie sa discuti. Urmatorul schimb de carti va fi anuntat aici si pe site-ul oficial, ai rabdare, zic.

Lasă un răspuns

