Zoooids.

Am mai descoperit un artist fain. Uşor deplasat în viziune, da’ fain. *vmaximus. Dovada:

ZOOOIDS___Underworld_II_by_vmaximus

Dorm, mănânc, citesc, beau bere prin crâşme şi atât.

Mă apuc să citesc Fowles. Mama-i fan, are toate cărţile lui (cred) în casă şi mereu am amânat să citesc vreuna gândindu-mă mereu că le am pe-un raft în casă şi că nu-i nicio grabă. Dar mă apuc.

Rămân la concluzia că nu-s de mine cărţile despre conspiraţii. Şi cu atât mai puţin chestiile istorice. Prefer un tratat de analiză chimică.

3 responses

Lasă un răspuns

