After SdC #16

Cow: „Milk, I’m your father!” Milk: „Noooooo!!”

Ben 10, deci.

Căldură mare, da’ mare tare, că nimeni n-a fost agresiv. Toţi am stat cuminţi şi am turnat beri pe gât, şi era fun aşa. De fapt nu era mare lucru funny, da’ a ieşit fun. Cred. Am aceleaşi cărţi de data trecută rămase şi în plus, culmea. No, de data viitoare schimbăm regulile.

În primu’ şi-n primu’ rând, de data viitoare aveţi 5 zile la dispoziţie să anunţaţi dacă veniţi. Că mereu se trezesc unii să mă anunţe cu câteva ore sau o zi înainte că vin şi am avut noroc până acum că mai aveam absenţi şi şi se găsea loc şi pentru cei care n-aveau locuri rezervate. Da, deci da.

În al doilea rând, fiind Schimb de Cărţi (cred că nu-i nevoie să şi subliniez), ar fi bine să facem ceva şi în legătură cu asta. Nu doar să bem şi să râdem de … Ben 10 şi Milk. ~_~ Aşa, deci vă rog următorul lucru. Când citiţi o carte care ajunge pe masă la SdC, în interiorul ei lipiţi un post-it în care să încadraţi o părere personală despre carte. Nu vreau vreun rezumat, că de-alea îs pe net, da’ vreau păreri. Cartea poate să vă aparţină, să fie de acasă de la voi, sau să fie a altcuiva, aţi împrumutat-o, aţi citit-o şi apoi lăsaţi o părere. Simplu. Şi vă şi semnaţi. Hai că se poate.

N-avem poze.

Data viitoare s-a propus să facem în Nox. Sounds weird, dar putem. Votaţi pro/contra. Cam atât pentru acum, cred. Ne vedem peste o lună.

Scris şi aici.

6 responses

  1. Nu mai putuşi veni din motive de mare, aşa că sper că n-a fost prea fain.
    Nu văd rostul post-it-ului cu părere personală, pot să scriu pe ce carte aduc că mi-a plăcut, cu ce îl ajută pe x să se decidă dacă să o ia sau nu. La o adică, majoritatea aducem cărţi care ne-au plăcut. O prezentare generală, din punctul nostru de vedere, ar fi mai indicată, d’apres moi.
    Şi salut iniţiativa de a organiza următoarea ediţie în Nox.

  2. E mişto în Nox dar nu prea ne vom înţelege acolo. Plus că mai sunt unii oameni care poate nu pot digera un anumit tip de muzică, iar muzica din Nox ori îţi place ori nu-ţi place. Spun numai ca să nu uităm pentru ce anume ne întâlnim :D.
    Adică-s contra.

  3. @Laura: N-ai ratat mare lucru. Şi în legătură cu post-it-urile, greşeşti. Foarte puţini aduc cărţi care le-au plăcut. Pentru că majoritatea îşi ţin cărţile preferate sub cheie, să nu le fure nimeni. Şi ar fi mai uşor să se decidă lumea aşa. Plus că cel care o ia acasă şi o citeşte lasă şi el o părere şi aşa se pot aduna păreri şi ar fi frumos peste mult timp să găseşti o carte cu 10 bileţele cu păreri. Părerile n-ar consta în „mi-a plăcut/nu mi-a plăcut”, ci puţin mai detaliat. Gen, nu ştiu, mi-au plăcut stilul şi acţiunea, dar nu mi-a plăcut că lipsea dialogul, and stuff like that. Ar fi util pentru unii, crede-mă.

    @Elena: În Nox am fost o singură dată şi n-am stat mult, eu nu pot să apreciez. Dina a propus. A zis că îl ştie pe „Liviu”, whoever Liviu is, şi că ar putea să rezerve tot barul pentru SdC. Dacă asta se poate, presupun că putem rezolva şi cu muzica. Dacă nu, aştept alte idei.

  4. Eu am propus mai mult în glumă, dar nu m-a deranjat foarte tare că ideea a fost luată în serios. Se poate da muzica mai încet și ocupa mesele, că ar fi destul de pustiu la ora respectivă.
    (barmanu mă, barmanu)
    Putem, totuși, face oriunde nu sunt mese&scaune scunde și bere la 330. Asta e singura mea obiecție împotriva altor locuri.
    Terasa din Retro a fost acceptabilă, spre faină.
    Fă sondaj.

Lasă un răspuns

