Un an ^^

Blogul meu face un an. Adică eu fac un an de când am scris prima oară pe el. Şi prima oară am postat un textuleţ, anume ăsta. Ce emoţionant. Nu ştiu ce-am făcut într-un an de blogăreală. De fapt e irelevant ce-am făcut în ultimul an. Am citit mult. Şi m-au obsedat diverse melodii. Şi m-am certat cu Radu (care a devenit paşnic, aparent) şi cu fiţuica aia de ziar, Antidotul (ăştia nici link nu merită). Şi s-au întâmplat SdC-uri şi BloGL-uri şi IBG-uri. M-am reapucat de desenat. M-am twitterizat, Facebookuizat şi DeviantArtizat, deşi încă nu-mi pot explica acţiunile. Mi-am păstrat un blogroll restrâns, cu ce citesc, pentru că nu trăiesc pe principiul „I show you mine, you show me yours”. Am băut multă cafea, aproape că şi pixelii de pe blog îs cofeinizaţi. Şi cam atât, cred. Mă duc să-mi reiau activităţile nocturne.

One response

Lasă un răspuns

