Cremă şi vacanţe ilegale.

Borges m-o plictisit crunt. Vreo câteva, da’ doar câteva povestioare m-or impresionat cât de cât, în rest am citit mecanic. Uneori sună ceva gen Paler, ceea ce m-o scos din minţi pe alocuri. E un semi-schizo, are viziuni ciudate şi cre’ că suferea de personalitate multiplă, că în fiecare poveste e altcineva. :(

Mă tratez cu Jeff Buckley şi Leonard Cohen.

Mi se pare clar şi evident că o venit toamna, numai fiindcă pe-ntâi ale lunii septembre o fost nevoie să-mi hidratez mâinile cu cremă din oră-n oră. Semn că dă frigu’.

Din exces de zel m-am apucat să învăţ anatomie pentru admitere. Cafea beau puţină de câteva zile, încă un semn că dă frigu’, cred. Irelevant.

Visez tâmpenii, gen că mi-am rupt picioru’, sau i-am sucit rotula, nu ştiu. Da’ îl pusesem în gips şi mi s-o părut aşa aiurea tocma pentru că în viaţa mea nu mi-am rupt niciun os/spart vrun cap. Doar la naştere am avut clavicula ruptă, da’ ăsta nu-i semn că eram copchil tembel. Cum îi să ai picioru’ în gips? Frate-meu ar zice că-i fain, avea 4 ani şi stătea numai în pat şi ţipa să-i aducem dulciuri, lapte, telecomandă, maşinuţe, pături. Pe mine mă îngrozeşte perspectiva asta.

Aproape că mă ia doru’ de şcoală. Vreau vacanţe ilegale, ca la clasa a doişpea. Şi mă sperie că îi ultima oară când mă duc în prima zi de şcoală.

Lasă un răspuns

