mă paşte

Termochimia e mai mult termodinamică decât chimie şi asta mă sperie şi nu-mi place. Dar de dragul ultimului an de liceu, o fac şi p-aia. Ce pretexte tâmpite am.

Nu înţeleg de ce majoritatea aleg biologia vegetală la admitere la farmacie. Eu învăţ anatomie pentru admitere. Botanica mă sperie şi aia.

Ca să nu mai spun cât mă sperie că tre’ să mă apuc de variante de bac la mate. Toate mă sperie. Dar îs chill, o să fie bine.

Vreau să învăţ să fac trufe cu migdale, ce mândră o să fiu. *aplauze mie*

Încheiem apoteotic vacanţa cu doo majorate.

Or să înceapă ploile şi-o să fac sportul, contrar antecedentelor. O să citesc romanele pentru bac şi n-o să mai beau alcool zilnic. Nu ştiu despre voi.

6 responses

Lasă un răspuns

