riding the gravy train

Cu chiu cu vai am reuşit să termin luciditatea. Şi chiar dacă am citit din ea odată la 3 zile mi-a plăcut. Îi, într-adevăr, continuare a orbirii, zic eu, dar mi s-a părut trist că în asta finalul nu mai e fericit ca-n prima.

Planurile de sabotaj au fost anulate, aşa că numărul majoratelor s-a înjumătăţit, dar nu fu bai, că şi-aşa îi epuizant să faci şmotru (denumit generic „curăţenie generală”) toată ziua şi apoi să-ţi testezi limitele ficatului.

În sfârşit m-am tuns scurt. Şi m-am făcut şi brunetă. *hepihepigioigioi*

Stimaţi cetăţeni care vă apropiaţi de mine oriunde, oricând, indiferent de circumstanţe, în această lume şi viaţă. Vă rog. Vă rog din tot sufletul. Faceţi cunoştinţă cu apa şi săpunul. E pentru binele omenirii. M-am săturat de amestecuri de ceapă, transpiraţie şi rachiu. Mulţumesc.

Îi amuzant că ploadele de 10 ani vorbesc despre băieţi. Folosind chiar expresia „îi bun” la adresa vreunui semi-bărbat. O fi. Nu întreb la ce.

M-a scos din pepeni azi o babă. Cred că dezvolt antipatie cronică faţă de babe. N-am nimic cu ele când stau departe. Dar când îmi invadează spaţiul pe o rază de 5 m în jur, mârâi. Toate, dar absolut toate babele cu care mă intersectez zic de tânăra generaţie că-i depravată, că nu ştim să respectăm pe nimeni, că suntem nesimţiţi şimultealtele. Mnoh, şi-n cazu’ ăsta nu-mi explic cum o babă, sfidându-mă cu privirea, se furişează în faţa mea la tejgheaua unui chioşc. Nu-mi explic. Se uita cu ochii beliţi la mine şi se infiltra mişeleşte în faţa mea.

Atunci când simţurile-ţi sunt afectate de amestecul sus-amintit (ăla cu ceapa etc.), îţi pierzi cumpătul. Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte, nesimţire pentru nesimţire. „Cucoană, mata nu vezi că-i rând aici?”. Mă aşteptam să cârâie că-s prost crescută, dar nimic. Şi-a mişcat hoitul la coadă şi am dat peste altă molie.

Chiar, cum poate un magazin să se cheme Ulpiana? Vine de la ulpă? Ori îs eu bolnavă, ori patronu’. Cert e că vânzătoarea aia e cea mai proastă din câte am întâlnit. Să citez:

eu: Cu ce aveţi chipsuri la pungă mare?

ea: Lays şi Chio Chips.

eu: Io întreb CU CE, nu ce marcă.

ea: A, păi ziceţi ce vreţi şi io vă zic dacă am.

!@#$%^. Şi ceva conversaţie despre vreme şi provenienţa ta biologică nu vrei să facem? Sictir.

Mă obsedează asta.

Lasă un răspuns

