mesaj către un monument de prostie

observ că-mi citeşti blogul cu regularitate, dar nu ştiu dacă tu observi că niciodată nu-ţi accept comentariile stupide. ce încerc de aproape 9 luni să te fac să înţelegi e că nu avem ce discuta. dar absolut nimic. bineînţeles, asta necesită un dram de minte şi bun simţ, şi cum ţie îţi lipsesc cu desăvârşire, nu mă aştept să reuşeşti să accepţi faptul că nu avem ce discuta.

e drept, depui un adevărat efort să legi vreo vorbă cu mine, începând de la hi5, continuând cu blogul şi terminând cu telefonul. asta pentru că, mulţumesc, îs o persoană absolut fascinantă şi ţi-e greu să rezişti tentaţiei de a mă freca la creieri. dar nu-i nimic, am avut răbdare şi nervi stabili să resping întotdeauna încercările tale de a-mi vorbi, şi-o să am şi de-acum. bănuiam că măcar atâta lucru ai putut să înveţi despre mine, anume că nu cedez uşor. bine, s-a întâmplat o dată, anume când ţi-am răspuns la telefon ca să te înjur 2 minute şi a fost cu adevărat revigorant. dar de-aici şi până la a face un obicei din asta, îi cale lungă.

uneori stau şi analizez variantele pentru care mă tot contactezi. prima ar fi că îţi baţi joc de mine, dar de-aici deduc iar că eşti căzut în cap. ca să-ţi baţi joc de cineva te saturi după atâtea luni, zic eu. nu ştiu, aşa gândesc oamenii normali.

a doua ar fi că ai fost atât de prost şi după relaţia cu mine încât n-ai reuşit să mai găseşti vreo fiinţă de sex feminin care să te bage în seamă. ei bine, asta e perfect plauzibil. fie vorba între noi, nici eu nu ştiu ce-am văzut la tine, deci pot să înţeleg asta. dar să ştii că dacă pierzi atâta timp cu mine, problema ta nu se rezolvă. trebuie să te reorientezi ca să ai parte de vreo ceva, adică să găseşti altă ţintă. dacă vrei, poate să nu mai fie de sex feminin. e perfect normal şi asta.

ultima variantă şi cea pe care mi-e imposibil s-o iau în calcul totuşi e că rahatul pe care-l mănânci cum că încă ţii la mine e adevărat. nu pot să cred asta pentru că o fiinţă atât de săracă sufleteşte, cum eşti tu, nu-i în stare să iubească aşa, în gol. de fapt nu, nu-i în stare deloc. dar ăsta-i alt borş de peşte.

de fapt ajung la concluzia că eşti doar prost. eventual puţin sărit de pe fix şi puţin obsedat. dar în principiu, la baza fiinţei tale există temelie stabilă de prostie.

probabil că te-a amuzat postul ăsta, cred că ţi-am oferit un orgasm psihic acum că m-am decis să-ţi adresez câteva fraze. bine, tu bucură-te. bucură-te că eşti atât de prost încât nici nu-ţi dai seama de asta. poate te aşteptai să mă enervez mai des şi să fiu mai agresivă, dar trebuie doar să-ţi mulţumesc. o să mă folosesc de ocazia asta ca să-mi exprim recunoştinţa pentru faptul că mă ajuţi mereu să exersez toleranţa faţă de prostie şi pentru că îmi testezi limitele răbdării. mii de aprecieri, te declar oficial cel mai bun profesor la cursul de ai-grijă-cu-ce-proşti-umbli-că-dup-aia-nu-te-scapă-nici-dracu’-de-ei.

cred că ţi-am zis cam tot ce-am avut de zis. mă bucur că am rămas centrul universului tău şi că nu poţi trăi fără să mă cauţi. mă extaziază rolul meu în viaţa ta. nu ştiu ce m-aş face dacă nu m-ai mai căuta niciodată. probabil aş pica în depresie. mă bucur de asemenea că eşti un câine care nu-şi uită stăpânul. bravo, ai un bax de oase.

cu sufletul plin de recunoştinţă şi admiraţie, subsemnata

p.s. sper că n-ai uitat drumul spre mama ta. şi da, am fost ironică în postul ăsta, în caz că n-ai înţeles.

One response

Lasă un răspuns

