one more cup of coffee ‘fore I go

n-am să înţeleg niciodată femeile care se dau cu ojă la picioare. şi asta mai ales când poartă 3 rânduri de ciorapi. de fapt nu, eu nu înţeleg oja dată la picioare. picioarele mi se pare nişte părţi anatomice demne de maxim lac incolor pe lângă îngrijirea de rigoare. sau poate eu nu înţeleg picioarele.

într-o săptămână jumate am ocazia să-mi spăl păcatele de chimistă eşuată ce am fost. nu-mi place chimia fizică. mi se pare fizică, deloc chimică. îs scârboase toate entalpiile alea, potenţiale de tensiune, energii de activare, viteze de reacţie şi constante peste constante. bleah. şi dacă m-oi califica la naţională (n-am trebui să fie greu având în vedere că media anuală de participanţi la a 12a îi de 4-5 elevi), ar însemna să aterizez prin Piteşti. ce-i Piteşti? e un oraş important pe hartă? e curat acolo la ei? trăiesc oameni acolo? au McDonald’s şi restaurante chinezeşti? cafenele şi bodegi? magazinele lor stau deschise şi după 7? nu ştiu ce-o să fac. nu ştiu ce-i de făcut acolo de fapt. sper că măcar au un parc unde se ţine campionat de table sau ceva, să am activitate.

one more cup of coffee, şi mă reapuc de probleme la chimie. m-am săturat de frig şi nu-mi place să mă trezesc la 7. vreau timp pentru multe chestii şi programul ăla şcolar mă debusolează şi îmi mănâncă timp preţios.

2 responses

  1. Io auzişi că îi oraş frumos, şi că are oarece chestii drăguţe, mai alea ‘cea Fântână Muzicală unică în nuş-unde.
    Şi că-i destul de viu.
    Aşa că mai problematică ar trebui să fie chimia fizică, decât locaţia. *insert idiot smile

  2. învaţă tu acolo, că la a 12a îs 4-5 participanţi, cred, da’ la a 10a sunteţi mai mulţi. tu hai la naţională să explorăm împreună piteştiul, zic.

Lasă un răspuns

