Sometimes I dream I’m hurting you

Dacă tu m-ai regăsit în ea, eu am regăsit sfârşitul nostru în al lor. Şi trebuie să recunosc, ei doi m-au făcut să-mi fie dor.

Celor care n-au îndurat niciodată lupta pentru împlinirea unei absurdităţi li se pare nebunie orice le depăşeşte slăbiciunea şi mediocritatea.

Noi am împlinit absurdităţi. Până când ne-am pierdut în mediocrităţi, şi-apoi sfârşitul a venit de la sine.

Am să plec şi-o să fiu tristă pe drum, o să mă gândesc că străbat doar jumătate din drumul pe care mi l-aş fi propus, apoi o să mă afund în emoţii de examen şi-o să mă gândesc doar noaptea că nu aşa trebuie să fie. Or să mă-nconjoare oameni dragi şi-o să uit artificial, poate etilic. Mă gândesc că dacă mediocritatea a dus la un sfârşit absurd, atunci sfârşitul a fost una dintre, probabil ultima, absurditate pe care noi trebuia să o îndeplinim împreună.

(cea mai frumoasă absurditate a fost într-o zi de luni.)


Lasă un răspuns

