s-o dus şi ultima naţională

am plâns ieri numa cât mă gândeam că s-a terminat *sadface*. numa olimpicii la chimie înţeleg de ce se plânge după asta, şi asta abia când ajung pe ultima sută de metri şi-şi dau seama că de la anu’ nu pot să vină decât clandestin şi fără stres de examene. la anu’ la timişoara. mergeeeem.

eu eram aia cu gura mare pe care o ştiau şi paznicii căminului, că mă conversam noaptea cu ei ca să nu plece să închidă căminu’ şi să aibă băieţii timp să ajungă cu „sucurile” :)) aia care nu l-a mai suportat pe însoţitorul lotului şi s-a certat cu el, iar el acum se bucură că îs a 12a şi de la anu’ nu mai are de-a face cu mine. eu mă bucur şi mai mult că nu mai are cine să dea buzna în camera mea şi că n-are cine să mai pună mereu mâna pe mine ca un libidinos. nu ştiu dacă vi s-a întâmplat, dar uneori ţi-e dat să ai prin preajmă oameni care te irită prin orice gest. numa cât îi vezi îţi face capu’ ca girofaru’ şi nu mai ţii cont de tipul de relaţie care-ar trebui să existe, gen elev-profesor. mnah, de el am scăpat.

în primele 2 zile era să cred că locuiesc într-un cămin de tocilari în care o să mă plictisesc de moarte, n-o să am cu cine să pierd nopţi şi să beau după examene. dar s-au găsit, nu fu asta o problemă. problema e că au fost şi alţii veniţi neinvitaţi. -.-

piteştiul e plictisitor. e urât şi plin de blocuri şi până şi centrul arată ca o periferie, da’ oamenii îs faini ^^ şi dark-ul îi fain, deşi muzica de radio nu prea se potriveşte cu decorul. am fost şi la patinoar, ca şi cum la mine în oraş n-aş avea loc. şi n-am învăţat să merg, că numa cât îi vedeam pe alţii mai mult pe jos decât pe sus mă lua cu groază. aşa că am stat şi-am ţipat că vreau înapoi pe tălpi întregi. şi la bowling am fost şi mi-am rupt unghiile, am bătut o dată şi am luat şi bătaie a doua oară. şi ceva cultural n-am văzut. a, ba am fost la planetariu, şi nenea ăla mi-a zis că al nostru din galaţi îi cel mai bine dotat din europa de sud-est acuma, ha!

ne-am inventat glume cretine de chimişti pe care numa noi le înţelegem şi-a fost prima oară când am stat şi la discoteca aia din ultima seară şi nu mai am spate de la limbo. dup-aia ne-am îmbătat ca de ultimă seară de la ultima naţională (iar o să plâng) şi-am cântat de nu mai am dracu voce acuma.

gata, că încă-s în proces de recuperare. aştept poze şi mă duc să mă repar. a, şi-am prins menţiune specială.

6 responses

Lasă un răspuns

