de ce facebook e bun numai să joci farmville

pentru că există de-ăştia:

nu, nu putem. pentru că ai faţă de izolat social care nu face altceva decât să-şi caute prieteni virtuali pe care să-i salute zilnic ca şi cum, uau, uite câtă lume mă atrenează în discuţii pe feisbuc şi din cauza cărora n-am niciodată timp să ies la aer şi să văd lumina soarelui altfel decât prin geamul dormitorului neaerisit din care comunic cu prietenii mei cei mulţi de pe feisbuc. screw you, dude.

ar trebui să mă las de farmville. e addictive, îl joc de astă vară.

5 responses

  1. @Sofia: sunt o conservatoare, mi-e greu să mă rup de vechile obiceiuri. am plâns când a trebuit să renunţ la păpuşi. (glumesc.)

    @gi & Andreea: voi sunteţi mici, mă, ce ştiţi voi.

Lasă un răspuns

