paşte fericit

(vă zic cu întârziere.)

în noaptea de înviere popa ăla înalt în grad era bun de rockstar. şi-a făcut apariţia în beznă, a ţipat către mulţime să vină să ia lumină, apoi şi-a expus coroana cu multe pietricele când s-a aprins bannerul ăla din beculeţe cu „hristos a înviat”. a rugat mulţimea să ţină lumânările suus, cât mai suus, mai ceva ca la concerte, şi mi-am muşcat limba să nu râd în hohote când a zis „şi-acum toată lumeaa amiiiiin„. dar era frumos să vezi sute de lumânări de-alea roşii ridicate de jur împrejur. ^^

eu mi-am păstrat tradiţia personală de a suferi de lene acută în prima zi de paşte (ca şi în prima zi de crăciun) şi abia acum încep să prind viaţă.

cel mai mult îmi pare rău de oamenii ăia cărora nu le funcţionează nivelul ventromedial al hipotalamusului, acolo unde se află centrul saţietăţii. şi săracii nici nu-şi dau seama unde mai încap atâtea porţii de fripturi, grătare, drob, ouă, cozonaci şi prăjituri, şi ajung bieţii de ei în spitale cu diverse probleme pe la stomacul căruia i-au secat enzimele digestive şi şi-a dat demisia. cei mai mulţi mi se pare că au fost la iaşi. şi am observat că în ultimele săptămâni ieşenii apar mereu la ştiri. ba cu trafic de droguri, ba că se bat, se omoară, ba s-au îmbulzit să ia lumină de la popă, ba au ajuns cu sutele în spitale că au mâncat ca porcii. eu cred că toate astea li se trag de la iarbă. probabil tot de la iarbă sunt singurii care cred acum cu tărie că hristos a înviat.

Lasă un răspuns

