it never rains round here

pisica asta seamănă la formă cu bricheta de la marlboro, auzi.

foştii colegi din 5-8 îs aproape exact cum mă aşteptam să fie, fiecare în parte. unii neschimbaţi, alţii maturizaţi, câţiva la fel de ifosişti (de la ifose), numai că fără motiv. dar e frumos să-i revezi pe unii după atâţia ani. ^^

am fost la cimitir la bunică-mea dimineaţă. şi am observat că bărba-su’ a făcut-o accidental cu 20 de ani mai tânără pe cruce. a flatat-o post mortem.

revin la cafeaua şi chimia mea. dintr-o cană verde, într-un caiet verde, pe un birou verde. (chiar, azi am văzut-o din maşină pe una cu păr verde şi tata a zis că-i semn că a venit primăvara.)

Lasă un răspuns

