after-bac

toate generaţiile mai vechi mi-au zis că bacul e o japcă. acum m-am convins. ce-i drept, nu m-am stresat nici înainte de bac, nu mă stresez nici după. nu ştiu corectarea cum a fost, dar supravegherea a fost foarte bună. adică a lipsit cu desăvârşire. s-a copiat în draci. mă întreb ce note ar fi fost dacă nu erau supraveghetoarele oarbe şi surde.

la română 9 e o notă bună, având în vedere că n-am învăţat basmul. la mate am buşit-o şi nu mă mir. 6.75. dar eu n-am băgat nici măcar o şedinţă de pregătire şi nici n-am copiat. am ajutat-o pe una în spate care a mai luat şi de la altu’ şi are 6,85, deşi iniţial îmi zicea că nu ştie nimic şi s-o ajut să treacă. bă, prost să fii, noroc să ai. şi la chimie 9.85. felicit mimozele care au vorbit în gura mare în sală şi-au luat 10. mă înclin. din două olimpice naţionale la chimie, niciuna din noi n-a luat 10 curat. mnah, asta e.

atâta mă bucur, că notele mele măcar îs reale. de restu’ nu mă stresez. vedem la admiteri cât de glorioşi sunt de fapt, că acolo nu se mai copiază în draci.

la simularea de admitere la farmacie am ieşit a 4a. şi prima dintre cei care dau a 2a materie anatomie. am examene mai importante luate cu rezultate bune, nu mă impresionează cu nimic mediile mari de la bac. asta aşa, ca să nu mă mai sune câte-un deştept să zică „te-am sunat să fac caterincă de tine, că n-ai luat 10 curat la chimie.. nu erai tu aia bună la chimie?”. ba sunt. dar stau mai prost la copiat.

11 responses

  1. :D asa am gandit si eu atunci, cand am terminat cu 8.53, am fost penulima din clasa, iti dai seama ce rusine. prea putin mi-a pasat de bac :-j
    multa bafta la admitere, macar acolo ar trebui sa fie totul pe bune!

  2. Ce tot te caci atat pe tine mai rrimuna? daca tot esti olimpica la chimie de ce nu ai luat 10? de ce ai fi avut nevoie sa copiezi ma rog? daca aveai nota mai mare iti spun eu ca nu mai comentai atat aiurea.Parerea mea e ca o olimpica ar trebui sa ia nota 10 la bac fara problema dar na.Daca nu ai luat tu 10 inseamna ca restul au copiat ai dreptate e foarte logic sa te scuzi :)) .Nu sunt din liceul tau dar dupa cum scrii mai sus e clar ca incerci sa-ti justifici notele in loc sa taci naibii din gura.

  3. @alex: mă băiatule. tu ori eşti prost, ori eşti prost. la bac chimia nu-i ca pentru naţională. poţi foarte uşor să greşeşti la vreo explicaţie pe care n-ai învăţat-o mot-a-mot din manuale sau la calcule. şi ok, eu am buşit-o cumva. dar de ce şi cealaltă olimpică la chimie, care-a luat locul 7 pe ţară într-a 11a, a luat 9.80?

    eu nu mă scuz. dar mi se pare stupid că nişte dobitoci cu diplomă, care la clasă luau 7-8, să ia 10 curat. pentru că ştiu că nu-s de 10 curat.

    acuma hai sictir, la revedere.

  4. Miruna iti impartasesc perfect sentimentele. Eu cred ca i-am jignit pe profi cu teza aia la filosofie. Iar n-au inteles astia nimic :))

  5. vezi că dacă e să te iei după individul ăla de mai sus, tu, olimpică naţională la filosofie, ai o bucată de creier lipsă dacă n-ai luat 10 curat la filosofie. ăştia nu pricep că la bac se ia 10 pe învăţat manuale pe derost şi pe copiat. lasă, fată. hai să recunoaştem acuma că ne-am prefăcut că am fost olimpice. ne-au prins cu mâţa-n sac, nu vezi?

  6. acum sunt si eu de acord cu tine. am o prietena care era olimpica nationala la franceza, iar la bac a luat 7-8. eseul pe care-l facuse ea era prea avansat pt. nivelul bacului. si mai stiu cazuri. subiectele de olimpiada sunt diferite de cele de bac. si de obicei asa se intampla: daca nu copiezi sau nu dai bani, s-ar putea sa iei nota mai mica decat cei care la clasa erau mediocri. cu toate asta exista si exceptii si sunt elevi care chiar iau nota mare, desi in liceu nu prea au invatat. cel mai important ramane examenul la facultate…macar ala e pe bune.

  7. acum sunt si eu de acord cu tine. am o prietena care era olimpica nationala la franceza, iar la bac a luat 7-8. eseul pe care-l facuse ea era prea avansat pt. nivelul bacului. si mai stiu cazuri. subiectele de olimpiada sunt diferite de cele de bac. si de obicei asa se intampla: daca nu copiezi sau nu dai bani, s-ar putea sa iei nota mai mica decat cei care la clasa erau mediocri. cu toate asta exista si exceptii si sunt elevi care chiar iau nota mare, desi in liceu nu prea au invatat. cel mai important ramane examenul la facultate…macar ala e pe bune.

  8. chill, la admitere la farma si`asa nu se ia in considerare media la bac . si`acolo nu mai copiaza nimeni.

    si pentru aia care zic ca olimpicii iau note mici la bac … eu am fost olimpica la istorie si`am luat 10 la proba cu pricina la bac fara sa copiez si fara sa invatz pe de rost …cum sa fie lucrarea ta prea avansata pentru nivelul bacului? come on …

  9. da, ştiu că nu-mi trebuie bacu’. lucrarea mea n-a fost prea avansată pentru bac. pur şi simplu mi-au pus o întrebare din teorie cu care nu m-am întâlnit în viaţa mea. şi am pierdut puţin la aia, că n-am tocit toate prostiile inutile din chimie.

Lasă un răspuns

