de-a studenta

gata. admiterea mea s-a anulat. din două menţiuni speciale de la naţionalele de chimie, am intrat la farmacie cu 10. jubilez. glorie, dragă glorie.

***

ieri când am urcat de la metrou la gară am văzut pentru prima oară pe cineva trăgând din pungă. toată lumea ştie de aurolacii care trag din pungă, dar eu am văzut pentru prima oară un exemplar. şi pe picioare avea nişte răni adânci, îngălbenite, cangrenate, de parcă vreo felină furioasă o agăţase cu ghearele. şi m-a speriat perspectiva asta a bucureştiului.

***

dina dragă mi-a dat ieri un volum minunat de poezii. de-a viul de teodor dună. domnule dună, mă înclin. aţi scris cel mai frumos volum de poezii pe care l-am citit cap-coadă pe nerăsuflate de la arghezi încoace. cartea dumneavoastră ar trebui să se vândă în loc de cărţi cu rugăciuni şi în fiecare seară oamenii să se ascundă în camerele lor cu ceaţă şi să vă citească poeziile. eu nu pot să văd caii albaştri, dar mi-ar fi plăcut să mă cheme carla.

[…]

şi-apoi am simţit cea mai îndepărtată dintre linişti.

prima linişte.

dar doar pentru o clipă. apoi, cu mare repeziciune,

cu un zgomot imens, mâinile s-au adunat,

au străbătut mii de ani lumină

şi s-au prăbuşit în corp. şi picioarele

s-au prăbuşit în corp.

şi corpul a căzut în măruntaie.

cădeam în mine ca într-un hău. nu puteam opri nimic.

zăceam amestecat în măruntaiele mele

şi apoi măruntaiele mele

s-au prăbuşit în ele şi nu a mai rămas decât

acest corp golit, înfrânt, întins într-un gang din muncii,

râzând tare, râzând orice.

(Gangul)

***

gata, sunt în vacanţă. am timp să citesc. ^^

7 responses

  1. Da! Teo chiar merită citit de toată lumea. Și e un poet minunat și un om minunat, pe care eu îl promovez cât pot de mult. Și merită să ajungă un poet mare, fiindcă scrie poezie adevărată.

  2. Felicitari!

    Abia acum ti-am vazut comentariul. E curios cum ai dat de acel blog, nefiind indexat de Google. Sa ghicesc: ai incercat sa vezi daca e luat? :D
    Nu prea am timp sa scriu amintirile din liceu; sunt multe iar eu ma ocup de alt blog acum. Poate o sa mai scriu niste intamplari amuzante. Poate cu Lazanu care acum este anchetata de DNA :)

  3. @CNVA Galaţi: sincer, nici eu nu mai ţin minte. nu, n-am încercat să văd dacă e luat. ori l-am găsit în vreun blogroll, ori mi-a dat cineva link, nu mai ştiu. da, faza cu lazanu a fost suculentă. :)

    @carbon14: probabil aşa e. dar încă nu-s învăţată cu haosul bucureştiului.

  4. Pingback: despre nimic. din nou. | written in moonlight

Lasă un răspuns

