lorelei

mi-a recomandat-o un bătrân anticar din bucureşti cu atâta pasiune, că n-am avut cum să-l refuz. s-a gândit că e cea mai potrivită carte pentru vârsta mea. o fi. nu mi s-a părut. dar recunosc că mi-a plăcut. chiar dacă-i previzibilă, chiar dacă are pasaje descriptive exagerat de poetice. e frumoasă cu tot cu astea. poate mi-ar fi fost mai dragă dacă o citeam la 15 ani.

mi-a plăcut totuşi că nu-i cu happy end. ar fi fost clişeu aşa. e totul prea frumos ca să rămână aşa până la final.

***

cred că am ascultat prea mult rammstein. l-am visat pe till lindemann acum câteva seri. şi aş asculta asta încontinuu.

6 responses

  1. Una din cărțile pt care probabil nu voi găsi niciodată timp s-o citesc (fiindcă sunt altele mai importante), deși aș vrea să știu ce vede lumea la ea…

  2. Am citit-o si la 15 ani. Si la 20. Si-acum. Mie imi place. Mult. Mie imi place Ionel Teodoreanu mult. Mi-a fost teama cand am facut click pe titlul articolului tau. Am crezut ca nu ti-a placut. Vroiam sa-ti fi placut.

  3. Si eu vreau sa citesc romanul asta. Am mai primit recomandari, acum sunt si mai hotarata! ;)

    Sa vezi ce-l visez eu pe Till de cand cu concertul Rammstein din Bucuresti! :))) A fost cea mai tare chestie pe care am vazut-o pana acum (el, concertul)! :D

    Felicitarile mele pentru bac si facultate, esti tare, bre! ;)

  4. @florin iepan: atunci citeşte-o, dacă eşti aşa curios. îţi ia o zi, dacă te ambiţionezi. cărţi „mai importante” nu există.

    @liz: ei şi uite că mi-a plăcut. aştept o îmbrăţişare pentru asta :))

    @anca: mereu deţin rolul persoanei-care-te-face-să-te-hotărăşti-să-citeşti-vreo-carte.

    te rog să nu-mi răsuceşti cuţitul în rană. încă-mi plâng în pernă seara că n-am fost. şi m-aş fi dus. dar a 2a zi dădeam bacul la română !@#$%^

Lasă un răspuns

