horoscoapele

horoscoapele îs rubrica aia de la finalul oricărui ziar/oricărei reviste, pe care oamenii cu mai multe clase ca trenu’ nu le citesc. proto-oamenii le citesc oarecum interesaţi şi cu un vag sentiment de curiozitate, iar maimuţele citesc horoscoapele înainte de numele ziarului, devorându-şi viitorul cu ochii cât cepele şi cu o şuviţă fină de salivă în colţul gurii.

nu zic, zodiacul îi altceva. îi o clasificare rudimentară a psihologiilor, whatever, există acolo vro doo elemente comune, cum ar fi că taurii îs încăpăţânaţi şi gemenii îs nişte curve ipocrite, dar nici măcar asta nu se confirmă la toată lumea. şi oricum nu-i demn să te ghidezi după el. există oameni care după ce te întreabă cum te cheamă, câţi ani ai şi cum îţi pare vremea, te lovesc cu „ce zodie eşti?”. pe ăştia i-aş bate cu biciul lângă o latrină, să se bucure muştele de altceva în afară de fecale.

revin la horoscoape. într-o discuţie recentă cu o prietenă, îmi povestea o conversaţie cu un bou care lucra pentru nuj ce site. „şi ce faci tu acolo, micuţule?” „păi, mai nimic, mărunţişuri… scriu horoscopul, blabla” „cum adică scrii horoscopul?” „adică inventez din capul meu.. şi chiar m-au contactat tipe să-mi spună că mă pricep”. /facepalm.

pot să inventez şi eu rahaturi care, culmea, să se potrivească în vreun fel cu existenţa vreunui om-maimuţă care îşi ghidează existenţa după urania. de fapt aia cred că-i atât de dementă încât chiar cască gura-n stele, nu le inventează pur şi simplu.

dragi berbeci, mâine sigur ieşiţi din casă. poate nu toţi, dar poate deschideţi uşa cât vă înmânează poştaşu’ factura la cablu.

dragi tauri, în viitorul apropiat se va întâmpla ceva cu portofelul dumneavoastră. probabil primiţi bani sau daţi, însă cu siguranţă moneda aia de 50 de bani nu face mulţi purici în buzunăraşul cu fermoar.

dragi gemeni, sigur aţi picat vreun examen recent, dar nu-i nimic, viaţa merge înainte. soarele răsare şi mâine, aşa zice saturn.

dragi raci, aveţi grijă să nu păşiţi mâine cu stângul, e o zi importantă. vi se va oferi o nouă şansă şi ar fi bine să profitaţi de ea!

dragi lei, cineva va încerca să atenteze la scaunul prezidenţial al junglei. aveţi grijă la duşmani!

dragi fecioare, ar trebui să mai slăbiţi. am primit reclamaţii de la domnii care frecventează ştrandurile că sunt prea multe fecioare burtoase pe malul bălţii.

dragi balanţe, ar fi timpul să vă găsiţi un echilibru. vara trece repede şi apoi e mai greu de găsit o ceafă lată când tre să umblaţi îmbrăcate. balta n-are atâta peşte, s-au dus cu viiturile.

dragi scorpioni, aveţi grijă la sănătate. dacă vă apare o farmacie în cale, e un semn. cumpăraţi algocalmin. (asta numai dacă reuşiţi să convingeţi vânzătoarea că medicul scrie la fel ca fiul dvs. de 10 ani).

de-aici nu mai ştiu ordinea zodiilor şi mi-e lene să le caut. mai sunt peştii la urmă, dar ăia s-or simţi bine acuma în apele lor, pe căldurile astea.

aştept mailuri de la fanii urania.

9 responses

  1. @diana: tu nu vorbeai cu mine, parcă. zic şi eu. şi legat de comentariul tău… nu, de fapt n-am nimic cu nimeni *în funcţie de zodie*. am după alte criterii.

    @liz: mă transform pentru tine în mama omida.

    @bineînţeles: să ştii că ar trebui.

  2. ai uitat totuşi ceva, jumătate din oamenii-zodie vor fi mâine „irascibili”. Ăista e un cuvânt pe care l-am învăţat ascultând horoscoape de la radio în timp ce-mi pregăteam de mâncare.

  3. Miruna, imi aduci contraargumente la afirmatii pe care nu le-am facut desi ai inteles perfect unde batea comentariul meu. In plus, tu ai fost aia care a decis sa intrerupa orice forma de comunicare cu majoritatea colegilor fara macar sa incerce sa discute cu unii dintre ei… asa ca nu mai trage concluzii pripite privitoare la atitudinea mea. Din zodiacul asta facut in gluma antipatiile tale sunt evidente dar inca nu ai curajul sa spui ce ai pe suflet fata in fata si asta e o problema pentru ca traiesti printre oameni nu pe internet. Oricum asta nu e locul protivit sa avem discutia asta.

  4. diana, eu cred că tu ai găsit vreo legătură cu realitatea. şi în afară de *o singură zodie*, nu, n-am vizat pe nimeni. eu ştiu unde băteai tu. dar de fapt tu te-ai băgat acum în seamă din alte motive, nu pentru articolul în sine. ai răsărit şi tu ca o floricică acum ca să-mi spui că am ceva cu lumea.

    eu n-am decis să întrerup orice formă de comunicare cu majoritatea colegilor. majoritatea colegilor au uitat să mă salute după ce nişte intelectuale lovite-n orgoliu s-au trezit să ţipe de le-a auzit toată şcoala. dacă n-aveai nicio problemă cu circul de la sfârşitul de an, şi erai aşa o bună prietenă şi colegă, ştiai să arăţi asta. eu n-aveam niciun motiv să mă bag în seamă cu cineva în clasa aia, că nu puteam decât să mă aştept la mai multe înjurături.

    nu cred că există vreo explicaţie logică pentru atitudinea unora din clasa aia. dintre cei care pleacă în anglia, nu toţi aveau motive să uite că exist. iar dintre cei care rămân în ţară, n-o să înţeleg niciodată cum au putut să mă ignore complet pentru că m-am legat de o chestie care nu-i afecta. ah, am uitat. „noi suntem o clasă unită dar există persoane care vor mereu să fie în afara cercului”. decât într-un cerc cu oameni ipocriţi, prefer în afara lui.

    acum te rog să te bucuri de vacanţă, şi să uiţi în continuare că am fost colege şi prietene vreodată. eu scriu anglia cu a mic, ştii tu…

  5. Miruna tu ai fost cea care mie nu mi-a mai raspuns la salut dupa toata aiureala aia. Daca vrei sa te minti in continuare fa-o! E alegerea ta…dar tot circul asta care il faci si victimizarea ( vai ce fata buna sunt eu si ce colegi rai am avut… ei nu ma merita. ei nu merita sa le mai vorbesc! toti mai is rai! toti oamenii is rai pentru ca nu au vrut sa inteleaga ce am avut eu de spus! ce ne facem?! ). Tu crezi ca au vreo relevanta replicile tale acide? Ai cumva impresia ca demonstrezi ceva? Toata drama asta si orgoliul tau ( „să uiţi în continuare că am fost colege şi prietene vreodată” ) sunt degeaba pentru ca tot ce faci de 2 luni e sa stai ascunsa si sa arunci cu noroi in cei care ti-au fost alaturi la nevoie… macar 1 data. Daca razi de altii care nu au reusit la admitere obtii ceva? Ai uitat cumva cum stateai cu lunile acasa pentru concursurile de chimie si nu veneai cu rezultate deosebite si ziceai ca a fost greu si etc? Si a ras atunci cineva de tine? NU! Nu o sa obtii nimic daca te urci pe tine pe un piedestal si pe ceilalti ii consideri prosti. Si chiar daca ar fi asa nu uita vorba aia „prosti, da’ multi”. Cat despre Anglia poti sa continui sa o scrii cu a mic pt ca nu m-am simtit vizata in articolul ala. Si la urma urmei si tu ai intrat la facultate la fel ca noi : pe baza rezultatelor din liceu. FELICITARI!

  6. bine dragă atunci mă scuzi că m-ai salutat într-un mod codificat. probabil faptul că m-ai bârfit laolaltă cu toată lumea era doar un zvon. te rog să mă ierţi.

    eu nu stau ascunsă. crezi că dacă nu vorbesc şi nu ies cu voi înseamnă că m-am închis în casă? eşti naivă.

    eu n-am stat cu *lunile* acasă, decât poate puse cap la cap. şi chiar dacă am lipsit, eu măcar am încercat să învăţ pentru ceva, n-am lipsit ca să frec motanu’ de coadă. şi în fond, bine, nu veneam cu rezultate deosebite. dar de ce n-au avut şi alţii rezultate dintr-alea ca ale mele? nişte menţiuni speciale la naţionale îs nimica toată pentru unii care nu reuşeau să treacă nici măcar de-o fază judeţeană.

    şi dacă am intrat la facultate la fel ca voi, ce? ori crezi că nu intram fără asta? acum înţeleg de ce nu s-a obosit nimeni să mă felicite pentru admitere. e ca şi cum n-ar fi fost după mintea unora.

    gata, încheiem discuţia. pentru comentarii suplimentare, găseşte alt loc, nu-mi mai umple blogul de păreri pe care nu ţi le-a cerut nimeni. păreri de-astea puteai să ai în ultimele 2 luni nu tocmai acum. pa.

Lasă un răspuns

