we shall make our movements lighter

i thought i had no wish to protect you, to conquer you / but now i have tuned to you / so leave death and come to me / you will see, i will leave no scar on you / for you were meant to be with me, here / for we are built, trained, conditioned to disappear (de aici)

vreau să vină toamna mai repede, mai repede. să plouă-n bucureşti. să nu răsară niciun curcubeu, sau poate doar unul mic, dar în priviri, nu pe cer, cerul să fie cenuşiu. şi să nu-mi mai fie dor vreau.

am reuşit să desenez. nu-i un desen reuşit. ăla trebuia să arate a pui de pisicăpisică. şi nu prea arată. dar măcar am desenat. ar putea fi pentru dinadragă, dacă-l vrea. sau aş putea să-i fac altul, cu o pisicăpisică ce-ar arăta chiar a pisicăpisică. cum vrei tu, dină.

mă tot gândesc că nici de scris n-am scris de mult. dar nu de scris pe blog. de scris aşa, pur şi simplu. ceva. mi-am regăsit textele vechi şi am câteva care nu-s chiar inuman de stupide. şi mi-am tot recitit bucata asta:

Priveşte-mă, te strig de pe fundul propriei inimi, de unde scormonesc după ruinele privirilor tale calde, acolo unde zac îmbălsămate toate îmbrăţişările şi zâmbetele tale, zgârii pământul de 3 săptămâni şi mi se pare că orbesc, văd totul putrezit, nu-mi mai dau seama pe unde ai străluci iar măcar puţin, sap pe lângă mormântul tău şi dau de alte trupuri reci şi stafidite, numai de căldura ta nu dau, cutremură-mi pentru o clipă măcar colţul de inimă prin care caut şi voi şti exact unde zace ultima răsuflare a inimii tale, mi s-ar rupe toate doliile lumii, s-ar învolbura apele pe malurile cărora am stat doar cu tine atunci când niciunul din noi nu suferea de măşti numite orbiri…

e ceva scos din context. aducător de vremuri apuse.

2 responses

Lasă un răspuns

