let’s watch the flowers grow.

stau de 2 zile şi mă simt ciudat că n-am început şi eu şcoala. parcă nu-s în rândul lumii. de altfel, nici nu ştiu când încep facultatea. dar presupun că pe 4 octombrie, odată ce abia pe 28-29 aflu unde stau. şi abia aştept să am şi eu ceva de făcut, că am cam început să mă plictisesc să n-am nimic de învăţat/lucrat. am o problemă, probabil.

că tot zic de 4 pereţi în care un om să-şi poată duce existenţa.. eu m-aş muta aici oricând, să privesc ploile, să beau cafeaua, să citesc şi să mângâi pisica pe care mi-aş lua-o şi pe care n-o am.

mi se pare un loc minunat. mic. dar frumos.

7 responses

Lasă un răspuns

