încă puţin

eu mai am puţin şi plec. vreo săptămână, sau aşa ceva. sunt uşor confuză în legătură cu asta, dar zic că m-oi descurca eu cu toate de le-oi avea pe cap.

nu ştiu ce colege de cameră o să am. şi cel mai tare mi-e frică să nu dau peste vreuna de n-a auzit de săpun sau de vreuna care-mi transformă camera-n bordel. dar presupun că există vreun punct de înţelegere şi cu fiinţe de-astea. cred. sper.

în ultimele zile mi-am dat seama că mi-am greşit vocaţia. puteam la fel de bine să mă fac consilier personal. nu ştiu cum şi de ce las impresia asupra unor oameni că debordez de sfaturi şi experienţă, sau poate m-am transformat brusc într-un bun ascultător. oricum ar fi, eu mă bucur aşa că pot fi de folos unor oameni dragi şi mă gândesc că e o dovadă-n plus că am devenit incredibil de paşnică.

cu iz de melancolie, îmi dedic asta.

One response

Lasă un răspuns

