despre umeri și clavicule

mă fascinează bucata asta de contur omenesc. plantele despre care învăț eu parcă n-au asemenea contururi. frunzele n-au nici gât nici umeri, nici claviculă. deși recunosc că au început să-mi placă și tulpinile și florile.

aproape că se termină anul și probabil e ultima postare /2010. a fost un an de restriște cumva. de conflicte, dar și de împăcări. de prietenii pierdute, dar și de oameni dragi câștigați. de sfârșit de liceu, dar și de început de facultate. de bune și rele, meh, că doară oameni suntem. de unele nu vreau să-mi amintesc, și de altele încă mă bucur. dar simt că în anul ăsta am trecut prin mai multe schimbări decât în orice alt an pe care mi-l mai amintesc clar.

citesc mult mai puțin și foarte rar de câteva luni și asta ar fi una din treburile care-ar merita îndreptate în anul următor, dar de reușita căreia mă îndoiesc profund. în schimb am început să mă uit mai des la filme, surprinzător. acum citesc o carte care uneori mă sperie (despre eroi și morminte – ernesto sabato) și-am văzut un film teribil de amuzant și groaznic de trist (la vita e bella). stau în întuneric la mine acasă, într-o liniște de muzică de itzhak perlman și mă bucur. în general așa. mă bucur. că n-am de ce să mă întristez.

la mulți ani, zic.

4 responses

  1. OK.
    in interiorul tau, la un moment dat in viata ta s-a produs o lupta: „o, eu vad lucrurile in profunzime. mai in profunzime decat vasilica din banca a 3-a, [care de fapt era retard]. sunt Diferita! poate ar trebui sa scriu…?”
    asa incat ani mai tarziu, dupa cateva caiete scrise poate, [intr-un mod la fel de plictisitor ca azi], te-ai decis sa iti faci blog, si sa scrii tot felu de chestii inutile si sa chinui oamenii care ajung Din Greseala pe pagina asta.
    O decizie Proasta.
    Nu, NU esti diferita de altii! poate mai naiva si mai grandomana…Poate. nu mai inteligenta, nu mai profunda. Lupta interioara poate lua sfarsit!
    Doar ca ai prins tu un vocabular din mers, pe care il au si altii care se considera inteligenti si superiori dar nu-s, asta nu inseamna ca se merita sa dai pe net frazele astea care erau sa ma adoarma pe mine…intr-i seara in care NU VOIAM SA DORM!
    nu, nu as fi pierdut 5 minute ca sa iti scriu astea, dar eu personal ma simt mai bine.
    sper ca tu te simtimai rau. asta era intentia mea.
    la cat mai putine randuri…kisses

  2. a-ți începe o frază cu OK e mai rău decât dacă ai începe cu păi sau deci.
    lupta aia despre care ai tu impresia că știi ceva nu s-a produs niciodată, așa că ia-o mai ușor cu schizofrenia.
    nu te-a invitat nimeni aici. nici din greșeală, nici altcumva. e ca și cum intri din greșeală într-un bar în care nu-ți plac prețurile, servirea, mesele, scaunele și barmanul. dacă ai avea niște cunoștințe elementare despre cum funcționează blogurile astea, ai ști că-s ca niște cârciumi. intri unde-ți place. dacă nu-ți place, poți să pleci, dar nu tre să spargi o sticlă de masă și să strigi la chelneriță că-i curvă și că mai bine făcea o facultate.
    sincer, nu-mi pasă ce voiai tu să faci, dacă aveai chef să dormi sau nu. nu te plasa din start într-o sferă de care să-mi pese. și dacă tu ai stat 5 minute să mănânci rahat într-un sens de care nu mă durea nici în pix, am mai pierdut și eu 5 minute și mă simt chiar mai bine decât te-ai aștepta. tocmai mi-ai demonstrat că viața mea conflictuală cu cititorii de pe piticigratis nu s-a încheiat.
    sper să-ți taie cineva internetul, că te cerți singur/-ă ca proasta cu calculatorul în casă din cauza lui, dacă nu știi să-l folosești.

Lasă un răspuns

