meh. scriu pe blog.

unii-și termină vacanța și eu încă zac în sesiune. auzisem eu așa niște povești despre cum prima sesiune e cea mai grea, că-i prima și nu știi cum se dau examenele, că la mine-n facultate e greu, că profesorii mănâncă oameni, și câte și mai câte. de fapt singurul examen pentru care m-am agitat a fost botanica. limba asta n-a fost niciodată pe gustul meu. în rest e lejer de primăvară. mai am un examen și mă duc acasă. bine, după vacanță mai am încă un examen, deci practic n-am vacanță, dar zic așa că mă așteptam să mor de 3 ori și totuși trăiesc. uau.

în schimb, ce urmează sună mai fabulos. fără materii de umplutură. adică dacă facem ceva, să fie ceva mai serios. abia aștept.

am examen la chimie sâmbăta viitoare de la ora 3. deci exclud din start șansa să prind ultimul tren spre casă.

hai mă că-i frumos la mine la facultate. ^^

 

Lasă un răspuns

