poate-i țuică, poate-i vin, poate-i pipi de rechin*

simt cum mi se termină vacanța. a fost dureros de plictisitoare vacanța mea. nici nu știu cum mai arată aerul de afară, așa de mort e orașul ăsta. sau mă rog, e toată lumea plecată că au avut vacanță mai devreme. drept e că m-am odihnit. până azi, când am început să învăț la fizică. o să-nvăț în câteva zile ce n-am învățat într-un liceu întreg. ura.

mi-ar prinde bine un concert cu așa ceva, dacă n-aș avea examen imediat după. mnah. ca la farmacie. sper să le prind pe-amândouă.

nu știu alții cum privesc lucrurile, dar nu mi se pare prea mult bun simț adunat în scuza „mi-a pierit cheful”. de ceva. o fi o scuză sinceră, nu zic. dar are un iz jignitor.

mă duc să citesc despre arghezi. trag de cartea aia despre el de vreo lună, cred. sau mai mult de-o lună. am mai mult spor la friends decât la viața lu’ arghezi și nu mi-am imaginat vreodată că l-aș lăsa pe arghezi din mână pentru vreun serial. cu atât mai puțin pentru un serial care te învață când să râzi. urăsc râsetele alea înregistrate. m-am obișnuit cu ele, dar asta nu înseamnă că le suport.

în vacanța asta n-am desenat nimic. speram să fac și asta. dar n-am avut timp. mi l-am ocupat pe tot cu somn și lene și lipsă de chef. în schimb, mi l-am pus pe afremov să mi se deruleze pe desktop. colorat așa strident, și viu, și frumos. ca aici:

am zis.

*trebuia să existe și-o mișcare anti-robotzi. haterilor. aveți voi mereu ceva cu tot ce se-ntâmplă. conservatorilor. culmea, toate comentariile negative sunt „nu sunt deloc amuzanți”. fi-v-ar imaginația aia de critici, să vă fie. eu mă declar pro.

Lasă un răspuns

