by my side, i wish you were, i wish you were

după ultimul post am tras următoarea concluzie: ori am greșit persoana, și chiar era un obsedat necunoscut (vag probabil), ori chiar aveam dreptate și-acum își mușcă limba și înghite-n sec, să nu se dea de tot de gol. sper să moară în chinuri, oricum ar fi.

îs acasă de 2 zile și nu știu cum am reușit, dar m-a lovit o nostalgie sinistră față de morții mei preferați. în frunte cu ted bundy. și cu michael hutchence. unii oameni nu trebuie să moară. chiar dacă-s criminali în serie. și mai ales dacă-s m.h. sufăr. și mă obsedează melodia asta. și nu mă pot hotărî căruia i-aș dedica-o mai întâi. of.

3 responses

  1. Iaca, n-am murit! De, nu mor caii când vor câinii; ai vedea numai cai morți și câini sătui. Cu toată înverșunarea, eu cred că n-ai fi vrut chiar să mor (oricine aș fi), altfel de la cine mai așteptai tu un comentariu la un post cât China? Cam multă energie cheltuită numai pentru a da impresia că te-a făcut mă-ta cu dracu. Ban? O, da, grozavă amenințare!

  2. deci da. prin asta am verificat că nu intri întâmplător odată la multe zile/săptămâni. urmărești cu regularitate blogul. despre mama mea nu vorbești cu „mă-ta”, că nu ne-am jucat în același nisip în copilărie, și dacă vrei adresări ordinare, pot și eu, și încă în ce stil.. ban? o nu. mă surprinde devotamentul. cu toată înverșunarea, de ce nu să nu vreau moartea unor oameni interesați de ce ține de mine dubios de mult? poate nu-mi doresc asta cu toată ființa, dar nu-i ca și cum m-ar deranja să mi se mai elibereze aerul de respirații suplimentare în ceafă. am zis.

  3. Pingback: *look at teh sun | written in moonlight

Lasă un răspuns

