românii au talent la criticat rezultatele voturilor.

iar m-a lovit inspirația și-am citit secvențe de presă de proastă calitate în seara asta. am ajuns la concluzia că românii n-ar trebui să aibă drept de vot. după orice moment de exercitare a puterii noastre de cetățeni, întotdeauna, dar absolut fără excepție, se stârnește așa un val de scandal că n-a ieșit cine trebuie. nu intrăm acuma în polemicile băsescu-a-furat-voturile, mihaela-dragostea-mea, galațiul-are-șanțuri-de-3-ani+palmieri. nu. mă refer la cel mai recent fenomen din țară. emisiunea românii au talent. eu am urmărit-o. mi s-a părut cel mai de calitate divertisment din ultimii 10 ani (minim) în țara asta. și asta tocmai fiindcă nu stricau producătorii emisiunea. nici n-aveau cum. emisiunea se bazează pe oameni. mulți oameni care vin și fac chestii pe care nu le controlează producătorii.

bineînțeles că acuma marele scandal e că n-avea cum să câștige un individ care recită niște versuri, când aveam atâtea alte exemplare de talent. n-o să-i comentez pe ceilalți, ci doar pe primii doi, că între ei a fost cea mai strânsă bătălie. acest individ câștigător n-a câștigat pentru cazul social. dacă era așa, de ce n-a câștigat ăla cu mingea? că și ăla era vai de capu’ lui, își vânduse bicicleta pentru preselecție. de ce n-a câștigat valentin dinu? avea și-o voce minunată, și era spălător de mașini, nu s-ar zice că trăia prea bine. a câștigat ăsta că așa a votat lumea. avea un mesaj bun. și nu-s deloc vreo împătimită a genului, dar nu-i ca și cum n-am avea hip-hopperi la toate colțurile de bloc.

bineînțeles că toate ziarele acuma mănâncă borș. intriga secolului. comentatorii fac spume. și să mă ferească sfântul dac-oi mai citi comentarii de-alea, că frate-meu de 9 ani e doctor în ortografie pe lângă autorii lor. adevărul (un ziar despre care n-aș putea să am o părere mai proastă) mai are puțin și ia foc pe internet. deja refac voturile cu nu știu ce sondaj cretin în care am votat și rezultatele arătau că narcis avea majoritatea voturilor, ca și cum toată audiența proteve-ului s-a mutat repede pe adevărul ca să mai voteze o dată. cum o fi câștigat țuțu concursul când aveam atâtea alte valori? că-i doar un orfan care recită versuri. mhm. niște versuri pe care n-au cum să le înțeleagă promotorii mișcării fugim-toți-din-țara-asta-de-căcat. ultimul stinge lumina. sigur.

cât despre băiatul-fără-boașe, narcis (ce nume tâmpit are), nu pot să zic decât că-mi venea să fug din fața televizorului. era ceva satanic în omul ăla. și-n semifinală, și-n finală a venit așa cu o privire de-aia de lucifer, stropi-l-aș cu apă sfințită, de mă speria. fantoma de la operă, ptiu. și nu poți să obții niște voturi doar cu vocea aia de ar fi făcut-o pe tarja să plângă de invidie. pe mine mă călca pe nervi când vedeam ce aere de vedetă își luase. vai, lumea mă oprește pe stradă, îmi cere autografe, mă pupă-n cur și câteodată leșină vreo fană în fața mea. era un cretin complexat, râdeau copiii de el, și probabil îi era frică să intre în baia școlii și acuma l-a făcut proteve-u’ vedetă. era prea arogant și sigur pe el dintr-o dată, avea privirea aia de „suck my balls, ați râs voi de mine da’ ui ce sus ajung eu acuma cu vocea mea de atesticular”. nu nu. eu n-aș fi votat așa ceva. o fi avut el o voce deosebită, dar n-aveam cum să promovez fața aia răzbunătoare cu privirea aia demonică. nu nu. merita o palmă, ca să nu uite că tot un complexat fără oo e, că prea i se urca la cap.

și dacă vreți rezultate la care să se măsoare strict talentul pur, inventați niște roboți care să nu se lase influențați de alte criterii.

am fost la mănăstiri de paște, n-am mai văzut concertul rockstarului casian din galați. frumos în bucovina. frumos. și mi-am primit primul cadou de ziua mea cu mult timp înainte. un fan-set south park. am o cană pe care scrie life is only pain și mi-am scris pe frigider din magneți suck my balls. mhm. și altele, dar nu mai înșir.

3 responses

  1. ”și-n semifinală, și-n finală a venit așa cu o privire de-aia de lucifer, stropi-l-aș cu apă sfințită” Epic! Incepe sa-mi placa blogul tau. Keep up the good work!

  2. mwy nene, de unde le scoti?foarte tare. am ras copios. imi place stilul tau de a scrie.Sincer, am dat de blogul tau prin intermediul unui alt blog in care cativa indivizi te criticau. si acum imi pare bine ca am intrat. Ciao si spor la idei!

Lasă un răspuns

