1 -> 2

în aproximativ o oră îmbătrânesc oficial. mă aștept așa la o stare de-aia subită de rău, să văd în oglindă cum mi se albește părul, cum fac riduri și varice și să simt dintr-o dată reumatismul, osteoporoza și hipertensiunea cum mă lovesc din plin. ah, bătrânețe.

nu știu dacă să mă simt deprimată sau nu. mă cam simt. nu că s-ar schimba ceva. dar parcă-i sfârșitul unei epoci (?!).

o să ascult him și agathodaimon ca să-mi aduc aminte de copilărie, o să-mi fac unghiile negre și-o să beau. asta după ce-o să mă duc cu responsabilitate pe la facultate. că doar îs om mare deja. îmi sfârșesc deceniul cu o criză biliară, un colocviu de care mă declar mulțumită și-o curățenie în cameră care o să țină puțin și de care mă întreb și-acum de ce-am mai făcut-o.

îmi dedic și-o melodie.

Lasă un răspuns

