capsaicin

așa aș vrea un tablou pe perete. de altfel mă gândesc că aș putea să mă reapuc de desenat, să-mi fac singură desene pentru pereții mei. ar fi frumos. cărți. multe cărți, că se termină vacanța. s-a terminat și vara, a pus-o mama la păstrare în borcane colorate. și-o să se termine și distanța, se duce și dorul. rămân cafeaua și oboseala, umbre veșnice. dați-mi creioane. creioane și cărți cu copertă maro, maro – cafea tare, maro – cafea cu lapte sau maro – cafea cu rom, și o muzică familiară pe fundal, să nu-m mai transmită nimic și să așternem pe hârtie figuri de romane sau ceva. poate nu. doar mâini, picioare și pisici, după obicei.

One response

  1. intotdeauna mi-am dorit sa am talent la desen- n.a fost sa fie
    am un respect remarcabil pentru cei ce se pricep la asta.. ma simt inapta cu o pensula in mana, chiar dcaa in copilarie m-am luptat la cursuri de pictura..

Lasă un răspuns

