fără titlu și fără (sau cu prea puțin) net.

iar n-am mai scris pe-aici. în colțul meu de internet. am revenit la școală sau așa ceva, și s-ar zice că n-am timp. de fapt nu prea am net. nu poate mama să-mi trimită net în pachetele cu mâncare.

așa deci, școală ziceam. mult mai frumoasă școală față de anul trecut, încă mă bucur și apreciez, dar o să-mi treacă brusc entuziasmul când s-o apropia cuțitul de os, cred. totuși nu înțeleg de ce depun oamenii mari eforturi să ne sperie că ar fi ceva foarte complicat, nedigerabil și supraomenesc anul ăsta. o fi și încă n-am văzut eu, mh.

și la bărbat m-am întors. sau mai bine zis, el s-a întors. îi bine acum. mult mai bine.

vroiam să mai spun și că nu voi mai citi în viața mea nimic de rebreanu, indiferent din partea cui mai apar recomandări. niciodată. am citit adam și eva. bibliotecara se uitase cald la mine când am luat-o și mi-a zis „ce carte bună!”. îi o carte foarte proastă. foarte. m-am chinuit s-o citesc. e aceeași mărie cu altă pălărie în fiecare povestire. o dragoste imposibilă, eternă, dintre niște doi. și mereu moare el, și mereu o regăsește în altă femeie din altă epocă, și se tot repetă cifra 7, și folosește numai expresii exagerate de clasa a patra și mereu se îndrăgostesc așa, numai cât se văd, și e de-ajuns să clipească ea o dată ca el s-o vadă ca pe cea mai frumoasășideșteaptășiiubitoareșigingașă femeie din univers. ce naiba mă, am trecut de 14 ani, nu mă mai impresionează filmele astea cu sufletele pereche și scânteia iubirii la prima vedere. finalul e prost. el moare de tot. i s-au terminat viețile. nu mai are ciupercuțe verzi. carte pentru femei care n-au bărbat sau ceva. cu filosofie de doi bani, ca să pară și deșteaptă, nu doar siropoasă, a la sandra brown.

m-am mai uitat și la filme de când stau prin orașul ăsta mare. portocala mecanică a fost un șoc. frumos, dar traumatizant.

atât.

Lasă un răspuns

