rome ♥

au făcut cel mai frumos concert. peste așteptările mele. și încă-mi pare rău că s-a terminat, mai vreau, să mai vină, să mai cânte, eu mă mai duc. și ce voce, și ce instrumente, sunau mai frumos ca înregistrările, și atitudinea lor miserupistă, de zis good evening abia după vreo 2 melodii. pentru că nu s-ar fi potrivit să țipe la public să dea din mâini, când muzica vorbea de la sine. mi-a părut rău că n-am ascultat suficient de bine ultimul album, și n-am recunoscut toate melodiile. mă simțeam vinovată în primele rânduri printre duduile care știau toate versurile.

și am autografe de la toți. și poză cu jerome. desigur, n-am cum să scanez biletul aici, și nici poza n-am primit-o încă, dar yay. ah, delir pentru auz. atâta-mi pare rău, că n-au cântat kriegsgötter. dar o domnișoară care-i vedea pentru a 3a oară mi-a spus că nu prea o cântă p-aia. păcat. și pentru că nu știu cum să închei altfel, voi încheia cu aceeași melodie cu care și-au terminat concertul de aseară. :) mă duc să-i ascult în disperare, numaipeei, numaipeei, că așa fac eu după concerte frumoase.

One response

  1. Foarte interesante articole.
    Siropoase, cu noduli de adevar prin ele, presarate apoi cu un scancet al copilului ce nu stie inca: „Bai sunt matur? Auch, ar trebui sa imi port varsta”!
    Dar trecand peste greseli, aberatii, parti placute, mirobolante cuvinte scrise cu litere „tipic romanesti”: „ș”, „ă”, „î”, raman stupefiat de un lucru: Cum poti incepe fiecare propozitie, fraza cu litera mica… vorba aia: „Ai 4 ani in blogosfera si nu ai invatat un lucru esential in L.V.A. aka C.N.V.A. „. (Fie vorba intre noi, tot povesteai pe undeva „p’acilea” ca ti-a fost casa. Cum cine? Nu iti spusei ca C.N.V.A.?!)

    PS.: Ti-as spune Craciune Craciun fericit, dar cred ca ai fost un copil tare obraznic anul asta, ca si anul trecut, ca si anul ce l-a precedat pe celalalt. Numai bine ^^!

Lasă un răspuns

