ochiu’

na, tre’ să-l pun și pe blog, că așa pun toate desenele și pe blog, nu numa pe deviantart. (cu tot cu link spre dimensiuni mai mari, apăsând pe imagine).

așa m-am gândit, că ar ieși mai frumos dacă aș colora ochiul. și mie mi se pare c-a ieșit.

am redescoperit tristania. și încă mi-e ciudă că și-au pierdut eleganța, că a plecat solista aia faină acu’ ceva ani, și-a venit o italiancă de le-a stricat tot stilu’. la fel cum și aneta aia mi se pare c-a stricat nighwishu’, da’ sunt și oameni care o acceptă. nu știu de ce. mie-mi plac sopranele în genul ăsta de trupe.

dar să lăsăm sopranele, să revenim la ceva muzică a adolescenței – grohăieli de calitate, indeed.

4 responses

  1. Ţi-am descoperit azi blogul şi trebuie să-ţi mărturisesc că mă amuză teribil felul tău sarcastic de a scrie.O să încerc să-mi fac timp să citesc cât mai multe postări şi în ideea asta o să te adaug in blogroll-ul meu.PS:Sunt perfect de acord cu tine în legatură cu schimbarea solistelor de la Tristania si Nightwish, parcă nu mai sunt aceleaşi formaţii.

  2. aww, eu mă bucur când apar oameni care declară că mi-au descoperit blogul și că le place. și mulțumesc.

    și am aruncat un ochi din avion pe blogul tău și-am văzut că faci fotografii frumoase. :)

Lasă un răspuns

