menschfeind

nimic nu mă nemulțumește. înjur lumea din inerție, dar n-o mai fac cu nerv, ci doar cu amuzament, nimeni nu mă supără. se pare că aș reprezenta un cerc înalt într-un balon personal în care logica pătrunde mai rar, dar cică radiez cumva și-aș avea față de femeie îndrăgostită, cine pote ști. îmbătrânesc cumva, dar întineresc din alte puncte de vedere. pot spune doar că mi-e bine, ceea ce e vag atipic, dar cred că n-a murit nimeni de prea mult bine. beau mult de ceva timp, și asta tot din binele general face parte. îmi lipsește doar timpul, și singura activitate la care am renunțat parțial e somnul, dar pentru asta am învățat să fac cafea bună cu scorțișoară și miere și sper să compenseze cu succes pentru nopțile semi-albe. nu mă dezmint, sunt în continuare o scorpie, starea mea de bine nu mă face cu nimic mai drăguță cu lumea, ci doar mai zâmbitoare și mai indiferentă. poate mai tolerantă, și asta e mult spus. cine-ar fi crezut. nimeni, nici măcar eu, și totuși voilà, mă surprind singură, jos monotonia. mă așteaptă mult stres, și mai multe nopți albe, dar înainte de toate, o alcoolizare parțială (?) că doar o dată-n viață devin legală internațional.

Lasă un răspuns

