zâmbete și bere din ploaie

acesta este un post care-mi spune mie multe, și lumii nimic. mi-am revăzut dina dragă, cu parfumul ei de ceai verde veșnic și specific, cu poveștile ei frumoase și triste, cu beri la etajul opt, deasupra cișmigiului plouat, cu beri și aduceri aminte, cu zâmbete și dor, cu tatuaje și pereți portocalii. și mă bucur.

mă bucur fără nicio urmă de bun simț că eman fluturi și zâmbete, că doar ce vină am eu că m-am împiedicat peste noapte de grămada de fericire. nu recunosc nicio urmă de vină, eu zâmbesc verde mai departe, mă bucur, am 15 ani și sunt o pisică, am un detergent pentru spălat mințile oamenilor și-un cuptor special în care le gătesc sufletele. să ne bucurăm cu toții.

Lasă un răspuns

