stângăcie, farmacie

m-am hotărât s-o scot pe doamna ilinca bernea din bookmarks. doamna ilinca bernea îmi era dragă ca autoare, și încă-mi e, dar nu aici bat. doamna bernea e stângace, și mie îmi repugnă cu desăvârșire stângăcia, sunt anti-comuniști. știu, îs femeie, n-am dreptul la prea multe păreri politice și nici n-o să mi le susțin aici, acum, nu. e suficient că-s declarată anti-stânga. suficient. și mă apucasem de ceva timp să citesc blogul doamnei, fără să citesc din el înainte, că are articole lungi, și-am zis că îl urmăresc de-acum încolo, nu mai scurm și-n trecutul dânsei. și-am tot sperat să fie gânduri întâmplătoare de empatie artistică, de ființă lunatică, de femeie ușor de impresionat. dar nu. e o stângace pe care nu-mi doresc s-o mai citesc.

mi-am început practica, mă duc cu drag zi de zi, de dimineață, să mă învârt printr-o farmacie frumoasă, încercând să învăț câte ceva. să fur meserie. între timp am furat niște dureri de cap de la aerul condiționat care e rău cu mine. dup-amiaza sunt o pisică. alintată. și bețivă. mă duc să mă arunc în brațele lui

saramago. da.

Lasă un răspuns

