emerald forest

aș vrea să ne plimbăm pe-aici într-o dimineață răcoroasă.

să mă ții de mână și să-mi zici că-s frumoasă ca o svastică. să ascultăm pădurea.

sunt o pisică leneșă, mi-e greu să mă transform în gospodină și studentă dornică de învățat azi. voi încerca, timpul nu e prietenul meu cel mai bun, n-am încotro. de fapt, voi și reuși, ca să pot sta apoi să mă delectez cu domnul palahniuk, de care se pare că încă nu m-am săturat, deși încep să mă simt ca o adolescentă nebună citindu-l.

la mine la facultate cică a fost balul bobocilor, eveniment de care nu-mi pasă. mi-ar păsa mai mult să mă duc la concert bucovina peste vreo 2 săptămâni, dar nu despre asta-i vorba. am văzut multe poze cu oameni care au petrecut și s-au distrat în club, bravo lor, dar dumnezeule mare, să le învețe cineva pe fetele alea să se îmbrace. și să se încalțe. în cazurile fericite vedeai o rochie frumoasă cu pantofi urâți sau invers. în cazurile nefericite vedeai o duduie cu cap strâmb, cu haine oribile și cu pantofi din obor. aș vrea să spun că nu le judec, dar totuși o fac. sunt un om rău în sinea mea, îmi dau seama de asta.

un băiat și-a adus aminte că acum mulți ani am fost rea cu el, și mă caută să-mi spună că e curios să afle de ce există această contradicție între noi. de-ar ști el câte contradicții există în jurul meu, nu s-ar mai simți așa uimit și lezat și special. biet băiat neștiutor. curiozitatea ucide pisici, să-și ia curiozitatea de-aici, că eu țin la pisica din mine.

un ceas îmi arată că-i fix. mă iubește. ca și cum mi-ar trebui așa o confirmare. ar fi fost bine să mai dorm.

Lasă un răspuns

