despre nimic. din nou.

zilele trecute, în carfur, o doamnă rotofeie, angajată a carfurului, își cumpăra mâncare de la raionul cu pricina, spunându-i colegei de la tăvile cu mâncare să-i pună și ei o pulpă mai mare și niște cartofi prăjiți, dar mai mulți, că am renunțat la pâine că vreau să mai slăbesc să mă încapă rochia de revelion. am fost la un pas de-a râde isteric.

citesc o carte frumoasă, un jurnal jurnalistic, o carte mică despre sute și mii și milioane de povești mici și mari, citite, interpretate și repovestite de domnul radu cosașu. mă face să zâmbesc în metrou. supraviețuirile 6. în jungla unui bloc de gheață.

mi-am adus aminte că acum mult timp am citit un volum minunat de poezii, împrumutat de la dina, de-a viul de teodor dună. mi-amintesc că mi-a fost tare drag. îs nostalgică. îmi doresc volumul, deși nu știu dacă sau unde l-aș putea găsi. ba mai mult, aș citi poezie. dar poezie de-aia frumoasă ca a domnului dună. n-aș citi biochimie.

se pare că eu nu mă învârt în anturaje potrivite. se pare, deci, că n-am cu cine să mă duc la concert bucovina, deși nu i-am văzut niciodată și-aș fi vrut să. n-aș fi ajuns la concluzia că nu cunosc oameni potriviți mie dacă n-aș fi rămas un weekend întreg fără bărbat. cu el nu prea trag concluzii de-astea.

aș fi mers și la un concert rome, cândva curând în decembrie, un nou decembrie cu rome, dar brașovul e la capătul lumii, și lucrările de la facultate sunt în coasta mea, îmi respiră-n ceafă și-mi șoptesc suav că nu pot pierde nopțile în baruri și-n trenuri. o să sufăr, o să plâng.

o să desenez. o să dorm. o să dorm mai mult. o să dorm din nou. am ajuns în faza critică în care am nevoie să-mi bată o colegă-vecină-prietenă în ușă ca să-mi spună la 6 dimineața – hello, this is your wake up call și să-mi aprindă lumina ca să fie sigură că nu mă tentează întunericul la somn.

Lasă un răspuns

