exit

trebuie să închei anul și aici. concluzia cea mai recentă e că rămân o impertinentă. asta nici măcar nu mă deranjează. îmi închei anul vechi învățând despre plăntuțe și încep anul nou tot învățând despre plăntuțe. pentru că examen. da, petrec și eu de revelion, dacă am lăsat loc de dubii. petrec într-un bar de metaliști cu open bar. nu știu cât de bine sună asta, dar cred că va fi amuzant.

mâine plec la sibiu, ura. în jurul aceleiași idei, pot spune că a fost un an minunat, și îmi urez eu mie un an cu cel puțin la fel de multă dragoste și pisiceală. bine, poate urez și altora dragoste și pisiceală. dacă nu le aveți, căutați-le, găsiți-le și păstrați-le.

acum, cafea.

2 responses

Lasă un răspuns

