departure

m-am întors din orașul nostru frumos. m-am întors cu un bilet la rammstein la golden circle și cu o durere de cap. cu epuizare. cu dor. într-un tren din care am învățat că un țigan suspect care vorbea despre atacuri cu săbii și dosare penale poate avea mai mult bun simț decât niște cucoane italienizate peste noapte.

mă simt tristă, melancolică, moale. și evit muzica tristă, melancolică și moale, m-ar panica.

trebuie să-mi adun forțele pentru examene. trei în două zile, și-apoi pauză. să curgă somnul. fără vise urâte, fără vecini cu bormașini.

Lasă un răspuns

