enchanted and in silent beauty

despre frumusețea vinului curgând în căni și prin suflete. despre frumusețea unei nopți dormite, în sfârșit. despre frumusețea de-a te apuca să înveți despre utilitatea plantelor în univers, mai ales după ce scapi de o materie urâtă, lipsită de culoare și suflet și plină de formule inutile pe care afli că nici profesorii nu le știu pe derost. despre frumusețea de-a avea un bărbat care să-ți aducă cu drag cafeaua la pat. afară miroase a primăvară. o primăvară poluată, de oraș mare și mizerabil, dar tot primăvară.

am o carte începută de prea mult timp. o carte care n-are cum să nu fie frumoasă, a doamnei doris lessing. mai am 3 cărți care așteaptă triste pe-un raft. una din ele e a domnului leonard cohen, ard de nerăbdare ca o torță să termin sesiunea și să am timp să le devorez pe toate. mă simt ca un copil gras ținut departe de dulciuri și plângând lângă o vitrină. cred că așa se simte un copil gras fără dulciuri. n-aș avea de unde să știu, eu am avut complexe din capătul opus al problemei, eram mică și slabă și pricăjită și băteam băieții pentru că râdeau de mine. de unde să știu eu că multe din copchilele care se credeau impresionante la 10-12 ani or ajunge acum aproape de punctul în care să aibă propriul câmp gravitațional. nebănuite sunt căile cântarului.

priviți o căprioară. vreau s-o prind și s-o mângâi pe cap. s-o hrănesc cu frunze. și-apoi s-o las să zburde ca o ființă frumoasă și fără sesiuni ce este.

seasons_change_by_nelleke-d5tc4dw

One response

Lasă un răspuns

