tradizione futurista

mi-a zis o prietenă că primul semn de alcoolism e să nu poți sta o săptămână fără să bei. eu nu vreau să verific nimic, că la mine nu s-ar chema alcoolism, se cheamă numa că-s moldoveancă, așa că n-am niciun motiv de îngrijorare.

prea multe nopți pierdute. prea puține nopți dormite. sesiunea asta nu-i o sesiune adevărată fără morcovi la pachet. cred că am obosit și nu mă mai implic emoțional la fel de mult. nu știu dacă-i mai bine așa.

îmi aștept o rochie nouă, verde. m-am îmbolnăvit de rochiomanie, se pare.

iar n-am timp să citesc. și începusem cu drag jurnalul domnului mihail sebastian, sper să-mi fie la fel de drag când m-oi întoarce la el, într-o altă viață cu mai mult timp liber.

îmi trebuie așa o pădure și liniște și vacanță. eventual nopți cu somn.

thousand_by_nelleke-d681a8n

dacă există o definiție pentru orgasmul auditiv, ea se exprimă prin septembrie la milano, cu așa ceva.

n-am nicio idee despre nicio idee. mă duc să-mi termin berea citind farmacologie.

2 responses

  1. De la UMF-ist la UMF-ist vorbind, numa’ o data si gata, pe mine cartea de farmacologie m-adoarme. Cand am insomnii deschid cartea, citesc maxim doua pagini si-adorm ca un prunc. Am dat examen din ea de doua ori si inca ma adoarme.

  2. nouă ni s-a explicat că farmacologia e căpătâiul meseriei noastre. mie chiar îmi place până acum. am făcut-o numa p-aia generală, aia serioasă vine la anul. proful a fost plin de entuziasm, ne-a zis că „facultatea de farmacie fără farmacologie e ca o grădină fără flori! și știți ce-i o grădină fără flori?! o pășune pentru vite!”. eu l-am crezut, că mi-a zguduit convingerile cu așa păreri despre viață.

Lasă un răspuns

