shall we torch the earth?

câtă continuitate în ce scriu, nici mie nu-mi vine a crede. samsara. 20 de ani după baraka. aceeași idee reluată, readaptată vremurilor. frumos prezentate industrie alimentară + consumerism + obezitate + chirurgie estetică, frumos, da. dar așa, văzute ca ironie, nu ca dramă. în rest, același lucru. război, natură, triburi, rugăciuni, mașini, prostituție, sărăcie, industrie, și tot așa. neimpresionant. recomandabile filmele în măsura interesului pentru cadre frumoase, nu pentru mesaje despre tot și nimic.

am terminat și cartea despre hitler. i-am pus chiar și steluțe în listă, deși am zis că nu pun, dar am pus pentru că de fapt o recomand, e o carte de istorie chiar bună (zic eu, care-am fost certată cu istoria toată viața mea), și asta pentru că-i scrisă pe-un ton neutru, imparțial, nu în clasicul stil de „ăsta era nebun de legat, priviți ce nebun de legat era de când s-a născut până a murit, bolnav, dom’le, schizofrenic și criminal, satana pe pământ”, că așa nu-i cinstit, opiniile personale îs opinii personale, interpretările nu-și au rostul într-o carte împărțită lumii cu scopul de-a documenta existența cuiva. mai mult nu pot să zic. mai mult să înțeleagă fiecare după capul propriu dacă dorește.

din căștile mele învăț că to love is to lose and to lose is to die.

Lasă un răspuns

