calea roților de foc

eu, pe vremea când toată lumea se ducea la concertele negură bunget, n-am ajuns deloc, niciodată, nici măcar la unul. și acum n-ar mai avea sens, pentru că negură bunget nu mai e negură bunget de niște ani. în schimb e dordeduh, pe care, din nou, alți oameni i-au văzut de milioane de ori, și eu abia acum. în sfârșit.

declar că solistul e unul din cei mai frumoși și minunați bărbați care există în universul meu recent. și despre concert nici măcar nu am ce scrie, că mă duce capul doar să trântesc clișee despre cum abia așteptam să-i văd, despre cât de grozav au cântat, despre cum îs cu toții niște oameni pe care i-aș lua acasă la mine, dar toatea astea îs de la sine înțelese, mai ales acum, când nici n-am ieșit bine din atmosfera de concert.

pot în schimb să remarc faptul că trupa din deschidere, kistvaen, cântă un black foarte anost, și că solistul lor pare minor, și se transforma pe scenă, iar nimeni din public nu părea pătruns de suferința lui.

și pot să mai remarc că a existat un individ pe care îl declar cel mai fraier om de la vreun concert la care am mers vreodată, iar alternativele acceptabile de la prostie îs alcoolul și drogurile. s-ar urcat pe scenă să dea din cap. pe scenă, ca și cum în public ar fi fost prea puțin pentru el. să stai în primele rânduri e ceva la îndemâna oricui, dar să te urci pe scenă, ei, ăla e un nou nivel. și s-a bucurat el acolo în timp ce nimeni nu-l băga în seamă, iar la finalul melodiei a întins mâna la solist, ca să bată palma, iar hupogrammos, săracul, nu părea să dorească, dar individul insistent a luat el însuși cu o mână mâna solistului, și și-a bătut-o de cealaltă mână a lui. adică au bătut ei palma, cu sau fără voia unuia dintre ei. nu știu dacă e suficient de clar ce gest penibil explic aici. și chiar n-am mai văzut așa un om la concerte. poate n-am fost eu la destule concerte mici, unde scena e ușor accesibilă, dar în halul ăsta!

iar la final, luzărul în speță și cu alt prieten s-au urcat împreună pe scenă să se ia de gât cu trupa, ca și cum ar fi cântat cu toții acolo. fani adevărați, mă depășește. dar dacă vreodată vreunul din ei citește ce scriu eu aici, subliniez că îs niște imbecili și că mă mir că nu i-a bătut nimeni. eu chiar speram.

bine, postarea asta n-a fost despre un concert, a fost mai mult despre niște fraieri. așa că închei totuși cu niște vorbe bune, și repet că dordeduh merită toată aprecierea și dragostea noastră, și dacă mai există cineva care nu i-a văzut (ceea ce-i greu de crezut, că numai eu am fost așa întârziată), să se ducă să-i admire cu prima ocazie. și cu a doua ocazie. și cu a mia ocazie, până la sfârșitul veacurilor.

2 responses

  1. adevarul e ca din 2010 incoace dordeduh au cantat de milioane de ori prin Bucuresti. sau prin zona. pe de alta parte iti recomand totusi sa vezi si Negura in concert, chiar daca e intr-o componenta noua, Negru mereu a fost sufletul formatiei. si daca ar fi sa fim corecti, cel mai bun album Negura a fost fara Hupogrammos. plecarea lui din Negura Bunget a fost pana la urma un lucru pozitiv, astfel acum avem 2 trupe bune
    de folk/black.

Lasă un răspuns

